کد خبر: 248821
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۷:۱۲:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از سومین اتهام ارتشا به نخست‌وزیر اسرائیل:

احتمال خروج نتانیاهو از قدرت افزایش یافت

خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حکایت از آن دارد که با تهیه لیست اتهامات و فراهم کردن زمینه بازجویی جدید از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمال خروج وی از قدرت به شدت افزایش پیدا کرده است.

احتمال خروج نتانیاهو از قدرت افزایش یافت
کد خبر: 248821
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| بزرگ‌ترین حامی تحریم علیه ملت ایران پیش از دیدن نتایجی که ادعای به دست آمدن آن را داشت در حال ترک قدرت است.

به گزارش اعتمادآنلاین خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حکایت از آن دارد که با تهیه لیست اتهامات و فراهم کردن زمینه بازجویی جدید از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمال خروج وی از قدرت به شدت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی پلیس این رژیم امروز یکشنبه در گزارش خود رسماً بنیامین نتانیاهو را به رشوه و کلاهبرداری متهم کرد.

به گزارش هاآرتص نتانیاهو در پرونده موسوم به 4000، متهم است تسهیلات مالیاتی را برای شرکت ارتباطات اسرائیل به ارزش 276 میلیون دلار اختصاص داده است تا در مقابل مالک این شرکت که پایگاه خبری واللا را هم در مالکیت خود داشت تبلیغات ویژه و مثبتی را برای نتانیاهو و خانواده‌اش در این پایگاه انجام دهد.

بر اساس گزارش پلیس شواهد و مدارک کافی برای متهم کردن نتانیاهو در اختیار داشته و تحقیقات در این رابطه را به پایان رسانده و افراد مرتبط با آن را هم مشخص کرده است.

پلیس همچنین سارا نتانیاهو همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هم متهم به دریافت سازمان‌یافته رشوه و کارشکنی در روند تحقیقات و دادرسی کرده است.

از سوی دیگر تیزیپی لیونی رهبر مخالفان نتانیاهو هم در پیامی که در شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شد تاکید کرد در سایه گزارش پلیس در رابطه با فساد نتانیاهو زمان خداحافظی با او و اعلام انتخابات زودرس فرا رسیده است.

یائیر لاپید از متحدین نتانیاهو در واکنش به این اتهامات به شبکه تلویزیونی کان گفت: امروز یک روز غمناک برای همه ما است و این ناراحتی برای کسانی که چند ده سال نتانیاهو را می‌شناسند بیشتر است اینکه شما متوجه شوید طی سال‌های متمادی حضورش در قدرت او چه فسادهایی انجام داده اسفناک است.

وی افزود: لیکود باید فرد دیگری را برای جانشینی‌اش انتخاب کند تا بتواند در انتخابات آتی که به زودی برگزار می‌شود رهبری را به عهده بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها