کد خبر: 253548
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

ترامپ استعفای مک‌گورک را امری «غیرمهم» خواند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتی «برت مگ‌کورک» فرستاده ویژه ریاست‌جمهوری آمریکا به ائتلاف جهانی مبارزه با داعش را که اخیرا تصمیم به استعفا دادن کمی زودتر از پایان ماموریتش گرفت، یک فرد «خودنما» خواند.

ترامپ استعفای مک‌گورک را امری «غیرمهم» خواند
کد خبر: 253548
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روز شنبه شبکه سی‌بی‌اس آمریکا به نقل از منابعی گزارش کرد که برت مک‌گورک به دلیل مخالفت شدید با تصمیم دونالد ترامپ در خصوص خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه از سمتش استعفا کرده است.

با این حال ترامپ در توییتی در واکنش به این اتفاق نوشت: برت مک‌گورک، که من شناختی از او ندارم، در سال 2015 توسط اوباما در این سمت منصوب شد. او قرار بود در ماه فوریه از سمتش کنار برود اما زودتر از ترک سمتش در این تاریخ اقدام به استعفا کرد. آیا او «یک آدم خودنما است»؟ رسانه‌های اخبار دروغ درباره این اتفاق ناچیز یک جنجال بزرگ راه می‌اندازند. در حالی که اصلا مساله مهمی نیست.

وی افزود: اگر کس دیگری می‌گفت می‌خواهد سربازان آمریکایی را در سلامت به کشورشان بازگرداند قهرمانی مردمی می‌شد اما چون من این را اعلام کرده‌ام، در معرض حملات شدید از سوی رسانه‌های دیوانه قرار می‌گیرم.

روز چهارشنبه گذشته ترامپ اعلام کرد که نیروهای آمریکایی را به دلیل شکست خوردن گروه تروریستی داعش از سوریه خارج می‌کند.

با این حال این تصمیم او با مخالفت بسیاری از دموکرات‌ها و جمهوی خواهان در کنگره روبه‌رو شد و در ادامه جیمز ماتیس، وزیر دفاع دولت ترامپ را نیز به استعفا واداشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها