کد خبر: 259755
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

نگرانی صهیونیست‌ها از تاثیر ایران بر انتخابات اسرائیل

بعد از ابراز نگرانی رسانه‌های صهیونیستی از نقش روسیه در انتخابات اسرائیل، مسئولین امنیتی اسرائیلی از تاثیرگذاری ایران بر این انتخابات ابراز نگرانی کردند.

نگرانی صهیونیست‌ها از تاثیر ایران بر انتخابات اسرائیل
کد خبر: 259755
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، سرگرد «ایلی بن‌مایر» رئیس سابق بخش پژوهش‌های شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل نسبت به «فعالیت‌های ضداسرائیلی ایران در فضای سایبری» ابراز نگرانی کرد و مدعی شد طی چند هفته اخیر صفحات فیک و فعالیت‌های سایبری ایرانی در اسرائیل کشف شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به زعم این کارشناس اسرائیلی، بازیگران بزرگ فضای حملات سایبری در جهان چهار کشور کره‌شمالی، روسیه، چین و ایران هستند و اهداف آن‌ها صرفا مسایل انتخابات را شامل نمی‌شود بلکه شبکه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی در تمامی موضوع‌ها را هدف قرار می‌دهند.

او افزود: در زمان انتخابات آنها از تمامی ابزارهای خود استفاده کرده و به آن شتاب می‌بخشند؛ در حالی که رهگیری آنها هم در آن زمان دشوارتر می‌شود.

بن‌مایر در رابطه با تدارکات تل‌آویو برای این اقدام هم گفت: در موضوع دفاع سایبری در مقابل حملات خارجی علیه زیرساخت‌ها و بانک‌های اطلاعاتی تدابیر زیادی طی چند سال اخیر صورت گرفته و سازمان‌هایی مسئول این کار هستند؛ این در حالی است که تحقیقات نشان می‌دهند فعالیت‌های سایبری روندی پرکش‌وقوس دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها