کد خبر: 263017
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

ثبت نام «محمد اشرف غنی» برای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

«محمد اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان با شعار انتخاباتی «دولت ساز» وارد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آتی افغانستان شد.غنی هنگام ثبت نام در کمیسیون مستقل انتخابات طی اظهاراتی گفت که در دولت آینده وی یک تیم چهار نفری صلاحیت تصمیم‌گیری را دارند و  این کشور را مدیریت خواهند کرد.

ثبت نام «محمد اشرف غنی» برای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان
کد خبر: 263017
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمد اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان با شعار انتخاباتی «دولت ساز» و با معرفی «امر الله صالح» به عنوان معاون اول و «سرور دانش» به عنوان معاون دوم خود، وارد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آتی افغانستان شد.

به گزارش خبرگزاری آوا، «امرالله صالح» که حدود یک ماه پیش به عنوان سرپرست وزارت کشور افغانستان گماشته شده بود، روز شنبه از سمت خود کناره گیری کرد و وارد تیم انتخاباتی اشرف غنی شد.

غنی هنگام ثبت نام در کمیسیون مستقل انتخابات طی اظهاراتی گفت که در دولت آینده وی یک تیم چهار نفری صلاحیت تصمیم‌گیری را دارند و این کشور را مدیریت خواهند کرد. وی، امرالله صالح، سرور دانش و «محمد یوسف غضنفر» را به عنوان اعضای این تیم یاد کرد.

غنی در ادامه گفت که طرح های «احمقانه» دولت موقت را نه اکنون، نه در آینده و نه تا هزار سال دیگر نمی پذیرد.

امروز 30 دی آخرین مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2019 افغانستان است و تاکنون 13 نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها