کد خبر: 266181
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۶:۱۴:۵۱
| |

ارائه لوایح دموکر‌ات‌ها برای لغو فرمان مهاجرتی ترامپ

قانونگذاران دموکرات در کنگره آمریکا لوایحی را به مجالس سنا و نمایندگان این کشور ارائه کردند که از اجرای فرمان مهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا ممانعت می‌کند.

ارائه لوایح دموکر‌ات‌ها برای لغو فرمان مهاجرتی ترامپ
کد خبر: 266181
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۶:۱۴:۵۱

اعتمادآنلاین| قانونگذاران دموکرات در کنگره آمریکا لوایحی را به مجالس سنا و نمایندگان این کشور ارائه کردند که از اجرای فرمان مهاجرتی «دونالد ترامپ» مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی کشورهای مسلمان به خاک آمریکا جلوگیری می‌کند.

در اطلاعیه ای که متعاقب تقدیم این لوایح به کنگره منتشر شد، آمده است: «سناتورهای آمریکا کریس مورفی و دایان فینشتاین به همراه نمایندگان جودی چو و زوئه لافگرن لوایحی را به مجالس سنا و نمایندگان آمریکا ارائه کرده‌اند که از اجرای فرمان مهاجرتی رئیس جمهور ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی از کشورهای مسلمان به خاک آمریکا جلوگیری می کند».

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: «این لوایح با نام‌های اس. 246 و اچ. آر 810 بکارگیری هرگونه سرمایه و وجه مالی را برای اجرای فرمان اجرایی 13780- که در ششم مارس 2017 به امضاء رسید- ممنوع می‌کند».

جودی چو، نماینده دموکرات از ایالت کالیفرنیا در کنگره آمریکا در خصوص فرمان مهاجرتی ترامپ گفت که این فرمان یکی از سلاح‌های رئیس‌جمهور برای شعله‌ور ساختن آتش بیگانه‌هراسی و تعصب و همچنین عامل بروز تفرقه و جدایی در جامعه آمریکا است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها