کد خبر: 271017
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۹:۱۸:۳۴
| |

بمباران منازل یمنی‌ها توسط جنگنده‌های ائتلاف سعودی ادامه دارد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به بمباران مناطق مسکونی در سراسر یمن و نقض آتش‌بس در شهر الحدیده ادامه می‌دهند.

بمباران منازل یمنی‌ها توسط جنگنده‌های ائتلاف سعودی ادامه دارد
کد خبر: 271017
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۹:۱۸:۳۴

اعتمادآنلاین| «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: جنگنده‌های سعودی و پهپادهای جاسوسی به پرواز بر فراز شهر الحدیده و شماری از شهرها ادامه می‌دهند. مزدوران سعودی نیز محله‌های مسکونی و زمین‌های کشاورزی و مواضع نیروهای ما را با 51 موشک، 256 خمپاره و 139 عملیات تیراندازی با سلاح های سبک و نیمه سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای یمنی اقدامات مزدوران سعودی اعم از پیشروی آنها و ساخت استحکامات و ارسال تجهیزات را رصد کرده‌اند که نشان دهنده قصد و نیت آنها برای انجام جنایت‌های بیشتر علیه شهروندان یمنی است. جنگنده‌های سعودی نیز حملات متعددی علیه مناطق مختلفی در استان های ذمار و صنعا و عمران و حجه و الجوف انجام داده اند.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن همچنین از مقابله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سمت مواضع نیروهای یمنی در مناطق مختلف خبر داد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: نیروهای یمنی در مقابل نیز دست به 4 عملیات تهاجمی علیه مواضع مزدوران از جمله در البقع و جبل القمامه در الملاحیط زدند و طی این عملیات جبل القمامه پاکسازی شده و باز پس گرفته شد. همچنین عملیات تهاجمی نیروهای یمنی در المدافن در استان حجه به بازپس گیری مواضعی انجامید که دشمن پیش از این در آنها پیشروی کرده بود.

وی گفت که نیروهای مبارز ما همچنین دست به 6 عملیات علیه مواضع دشمن در مناطقی از الجوف و صعده و لحج و الضالع زدند. نیروهای یمنی همچنین بیش از 64 مزدور را از پای درآوردند و ده‌ها خودروی زرهی مزدوران را منهدم کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها