کد خبر: 276357
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۳۹:۱۲
| |

ایران؛ محور گفت‌وگوی پمپئو با جرمی هانت و لودریان

سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مایک پمپئو در گفت‌وگو با وزرای امور خارجه کشورهای انگلستان و فرانسه به موضوع ایران نیز پرداخت.

ایران؛ محور گفت‌وگوی پمپئو با جرمی هانت و لودریان
کد خبر: 276357
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۳۹:۱۲

اعتمادآنلاین| «رابرت پالادینو» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار دو پیام توییتری از گفت‌وگوی مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلستان و ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه به صورت جداگانه، خبر داد و به اظهارات آن‌ها درباره مقابله با آن‌چه رفتار بدخواهانه ایران خوانده شده است و هم‌چنین تلاش فرانسه برای مقابله با آن‌چه اقدام تروریستی ایران در اروپا و خاورمیانه عنوان شده است، اشاره کرد.

وی در رابطه با گفت‌وگوی پمپئو و هانت نوشت که «مایک پمئو، وزیر امور خارجه ایران با جرمی هانت درباره آن چه مقابله با رفتار بدخواهانه ایران، تأمین پیش‌رفت سوریه و دستیابی به هدف مشترک خلع‌سلاح هسته‌ای کره شمالی خواند، گفت‌وگو کرد. آن دو به تعهد خود برای تحکیم ارتباط ویژه آمریکا-انگلستان تاکید کردند.

پالادینو سپس درباره مذاکره پمپئو و لودریان در پیام توییتری دیگری نوشت: «امروز مایک پمپئو و ژان ایو لودریان درباره تلاش‌های جهانی برای شکست داعش، به ویژه در عراق و سوریه گفت‌وگو کردند. پمپئو، وزیر امور خارجه هم‌چنین تلاش‌های فرانسه برای مقابله با اقدام تروریستی تحت حمایت ایران در اروپا و خاورمیانه را مورد توجه قرار داد».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها