کد خبر: 311333
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۱:۰۸:۵۹
| |

مسئول «جماعت اسلامی لبنان» ترور شد + ویدئو

یکی از مسئولان ارشد «جماعت اسلامی لبنان» هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت و ترور شد.

مسئول «جماعت اسلامی لبنان» ترور شد + ویدئو
کد خبر: 311333
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۱:۰۸:۵۹

اعتمادآنلاین| «جماعت اسلامی لبنان» اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس یکشنبه شب (دیشب) مسئول این جنبش را در منطقه «شبعا» در جنوب لبنان ترور کردند.

در بیانیه جماعت اسلامی لبنان آمده است: دست‌های خیانت و فتنه «محمد قاسم جرار» مسئول روابط عمومی جماعت اسلامی در حاصبیا، مرجعیون و منطقه شبعا را ترور کرد؛ این اتفاق زمانی رخ داد که جرار در حال انجام وظیفه در درمانگاه «الرحمه» در شبعا بود؛ درمانگاهی که آن را اداره می‌کرد.

کابران شبکه‌های اجتماعی فیلم مربوط به لحظه تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت محمد قاسم جرار را منتشر کرده‌اند، فیلمی که از دوربین‌های مداربسته به دست آمده است.

جماعت اسلامی لبنان نزدیک به جریان سیاسی «اخوان المسلمین» است و در بخش‌های مختلف لبنان فعالیت دارد؛ این جریان در منطقه اکنون مغضوب عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر است.

تدابیر شدید امنیتی در اطراف محل ترور برقرار شده و تیم‌های تحقیقاتی مسئول بررسی موضوع هستند.

در همین راستا وبگاه «لبنان‌ 24» به نقل از یکی از مسئولان حماعت اسلامی نوشت: محمد جرار پیش‌تر بارها تهدید شده بود و امروز این تهدیدات عملی شد.

مسئول مذکور در ادامه گفت: در حال حاضر انگشت اتهام به سمت هیچ طرفی دراز نمی‌کنیم اما در اینگونه جنایات نمی‌توان دست‌های دشمن اسرائیلی را مستثنی کرد؛ دشمنی که هنوز بخشی از خاک ما را در اشغال خود دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها