کد خبر: 334636
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۰۹:۰۰
| |

ائتلاف فتح عراق:

ضرورتی برای ادامه حضور نظامیان آمریکایی در عراق وجود ندارد

ائتلاف فتح در پارلمان عراق حمله رژیم صهیونیستی به حشد شعبی در القائم در الانبار را به مثابه اعلام جنگ علیه عراق و ملت و حاکمیت ملی آن دانست.

ضرورتی برای ادامه حضور نظامیان آمریکایی در عراق وجود ندارد
کد خبر: 334636
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۶:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ائتلاف فتح در پارلمان عراق حمله رژیم صهیونیستی به حشد شعبی در القائم در الانبار را به مثابه اعلام جنگ علیه عراق و ملت و حاکمیت ملی آن دانست.

در بیانیه این ائتلاف ضمن محکوم کردن این حملات آمده است: حملات متوالی به انبارهای سلاح حشد شعبی و مراکز نظامی آن که به حمله به فرماندهان آن هم رسیده است و یکی از فرماندهان حشد شعبی در شهر القائم هدف قرار گرفته، تحول خطرناکی است. در عین حال که حق واکنش را محفوظ می‌دانیم، ائتلاف بین‌المللی به ویژه آمریکا را مسئول کامل این حملات می‌دانیم که ما آن را اعلام جنگ علیه عراق و ملت و حاکمیتش به حساب می‌آوریم.

این ائتلاف از دولت عراق خواست که از ملت عراق و دستگاه‌های امنیتی و حشد شعبی حمایت کند و همه گزینه‌ها راهبردی برای حمایت ادوات و تسلیحات که حافظ حاکمیت عراق و امنیت ملی و کرامت استقلالش است، را روی میز داشته باشد.

ائتلاف فتح اعلام کرد: حضور آمریکا در عراق که ادعا می کند با هدف حمایت از آسمان عراق است، ضرورتی ندارد به ویژه که این حضور پوششی برای همه حملات صهیونیست‌هاست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها