کد خبر: 346874
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۲۱:۴۱
| |

پسر خاشقجی:

عدالت درباره پرونده پدرم توسط دستگاه قضایی عربستان انجام می‌شود

پسر جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی در آستانه اولین سالگرد قتل پدرش در کنسولگری عربستان در استانبول اعلام کرد: اجازه نمی‌دهم از سالگرد پدرم علیه کشور سوء‌استفاده شود.

عدالت درباره پرونده پدرم توسط دستگاه قضایی عربستان انجام می‌شود
کد خبر: 346874
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۲۱:۴۱

اعتمادآنلاین| صلاح خاشقجی، فرزند جمال خاشقجی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: یک سال از قتل پدر بزرگوارم می‌گذرد و برخی‌ها در شرق و غرب تلاش دارند از مساله قتل پدرم علیه وطن و رهبری آن سوء استفاده کنند. پدرم در طول زندگی‌اش هیچ‌گاه توهین را قبول نمی‌کرد.

صلاح خاشقجی همچنین گفته است: هرگز قبول نمی‌کنم که یاد و خاطره و همچنین مساله پدرم پس از مرگ وی مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

او اضافه کرده است: من اطمینان کامل دارم که دستگاه قضایی عربستان عدالت را درخصوص کسانی که مرتکب این جنایت شده‌اند، به طور کامل اجرا خواهد کرد.

صلاح خاشقجی این گونه اظهاراتش را ادامه داد: من هم مانند پدرم خالصانه با ایمان به خدا به وطن و رهبری آن وفادار خواهم ماند.

جمال خاشقجی روز دوم اکتبر سال گذشته میلادی برای دریافت مدارک لازم به منظور ازدواج مجدد با یک شهروند ترکیه‌ای به کنسولگری سعودی در استانبول رفت و پس از آن دیگر دیده نشد.

عربستان پس از علنی شدن قتل فجیع جمال خاشقجی در کنسولگری این کشور در استانبول، ابتدا اطلاع از سرنوشت خاشقجی را منکر و سپس مدعی شد که این روزنامه‌نگار منتقد با پای خود کنسولگری را ترک کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها