کد خبر: 355712
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۴:۰۴:۲۳
| |

13 تروریست در عملیات ارتش مصر کشته شدند

زارش‌های رسانه‌های مصری حاکی از آن است که دستگاه امنیت ملی مصر اطلاعاتی مبنی بر این امر دریافت کرد که گروهی از تروریست‌ها خانه متروکه‌ای در داخل یک مزرعه در محله الحوص (شمال سیناء) را مخفی‌گاه و نقطه آغاز عملیات خصمانه خود کرده‌اند. بلافاصله بر اساس این اطلاعات مخفی‌گاه یاد شده هدف قرار گرفته و تبادل آتش با تروریست‌ها آغاز شد که این امر به کشته شدن 13 تن از آنها انجامید.

13 تروریست در عملیات ارتش مصر کشته شدند
کد خبر: 355712
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۴:۰۴:۲۳

اعتمادآنلاین| رسانه‌های مصری امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که 13 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی و ارتش این کشور در شهر العریش واقع در شمال شبه جزیره سیناء کشته شدند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، گزارش‌های رسانه‌های مصری حاکی از آن است که دستگاه امنیت ملی مصر اطلاعاتی مبنی بر این امر دریافت کرد که گروهی از تروریست‌ها خانه متروکه‌ای در داخل یک مزرعه در محله الحوص (شمال سیناء) را مخفی‌گاه و نقطه آغاز عملیات خصمانه خود کرده‌اند. بلافاصله بر اساس این اطلاعات مخفی‌گاه یاد شده هدف قرار گرفته و تبادل آتش با تروریست‌ها آغاز شد که این امر به کشته شدن 13 تن از آنها انجامید.

رسانه‌ها گزارش دادند، نیروهای امنیتی مواد منفجره و سلاح‌هایی را از میان این افراد کشف کرده و اقدامات قانونی درباره آنها در پیش گرفته شده و دادستان عالی امنیت کشور مصر نیز روند تحقیق در این پرونده را بر عهده گرفته است.

استان سینای شمالی صحنه عملیات گسترده نیروهای مصری علیه گروه‌های تروریستی و در رأس آنها "ولایت سیناء" است که پیش از بیعت با داعش با نام "أنصار بیت المقدس" شناخته می‌شد، این گروه تروریستی مسئول حملات متعددی به نیروهای امنیتی و مسئولان مصری در این منطقه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها