کد خبر: 375243
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۴:۳۶:۱۹
| |

یک مقام یمنی: پاسخ ایران تکان‌دهنده خواهد بود

مشاور رئیس شورای عالی انقلاب یمن با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جهان اسلام را متحدتر کرد، گفت: پاسخ ایران به آمریکا تکان‌دهنده خواهد بود.

یک مقام یمنی: پاسخ ایران تکان‌دهنده خواهد بود
کد خبر: 375243
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۴:۳۶:۱۹

اعتمادآنلاین| عبدالله الحجر، مشاور رئیس شورای عالی انقلاب یمن در گفت وگو با شبکه المسیره گفت: مشارکت گسترده در مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همدردی ملت های اسلامی و جهان ثابت کرد که این امر باعث اتحاد امت اسلامی شده است. آمریکا می خواست که با این ترور اراده و عزم مقاومت را بشکند اما این مساله جهان اسلام را متحد و دشمن آمریکایی را رسوا کرد.

او تاکید کرد: پاسخ به ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس محدود به ایران نخواهد بود. قدرت ایران در این است که می تواند در زمان و مکان مناسب پاسخ دهد.

مشاور رئیس شورای عالی انقلاب یمن با بیان اینکه پاسخ به این اقدام آمریکا محدود به سپاه قدس و یا سپاه پاسداران ایران نخواهد بود بلکه پاسخ اسلامی و در سطح تمام محور مقاومت خواهد بود افزود: اکنون رعب و ترس اسرائیل، عربستان، بحرین، امارات و آمریکا را فراگرفته است.

این مقام یمنی در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران تکان دهنده خواهد بود، ایران نقاط ضعف دشمن را می داند بنابراین پاسخی خواهد داد که تمام دنیا شگفت زده خواهد شد.

او در بخش دیگری از گفت وگوی خود گفت که ترامپ می خواست با ترور سردار سلیمانی در دوره دوم انتخابات امریکا پیروز شود اما در واقع او با این کار شکست خورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها