کد خبر: 490592
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۹:۱۶:۱۱
| |

سومین رژه نظامی گردان‌های قسام پس از آتش‌بس غزه

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس رژه نظامی را در شهر رفح در جنوب نوار غزه برگزار کردند.این رژه نظامی به منظور ادای احترام به شهدای جنگ اخیر غزه برگزار شد.

سومین رژه نظامی گردان‌های قسام پس از آتش‌بس غزه
کد خبر: 490592
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۹:۱۶:۱۱

اعتمادآنلاین| منابع خبری از سومین رژه نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس پس از برقراری آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس رژه نظامی را در شهر رفح در جنوب نوار غزه برگزار کردند.

طبق این گزارش، این رژه نظامی به منظور ادای احترام به شهدای جنگ اخیر غزه برگزار شد.

این سومین رژه نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام است که پس از برقراری آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار می‌شود.

خبرنگار آناتولی در این باره اعلام کرد که صدها تن از رزمندگان گردان‌های عزالدین القسام با در دست داشتن سلاح‌های مختلف مراسم رژه را در خیابان‌های رفح برگزار کردند.

این نیروها همچنین موشک‌های استفاده شده علیه رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر را به نمایش گذاشتند.

در همین حال، مشیر المصری، از رهبران حماس در سخنانی در جریان این رژه اظهار کرد: ما بر این معادله تاکید می کنیم که قدس مرکز درگیری است.

وی افزود: نبرد اخیر با رژیم اشغالگر؛ قدس را در مرحله محوری از تاریخ منازعه با این رژیم قرار داد.

این مقام فلسطینی در ادامه به رژیم صهیونیستی درباره تداوم نقض حق و حقوق در قدس اشغالی، مسجد الاقصی و نوار غزه هشدار داد.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام نیز در سخنانی در این باره تاکید کرد: مقاومت قادر است رژیم اشغالگر را با موشک برای مدتی که دشمن انتظار ندارد، هدف قرار دهد و آماده مقابله با هرگونه تجاوز به مقدسات و ملتمان است.

وی افزود: سازوکار تخریب رژیم اشغالگر موفق نشد که به توانایی‌های و امکانات ما برسد.

این مقام فلسطینی در ادامه خاطرنشان کرد: ما وارد نبرد اخیر شدیم تا به جهان اعلام کنیم که دادن هر هزینه‌ای در راه قدس آسان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها