کد خبر: 491638
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از ادعای یک رسانه انگلیسی گزارش می‌دهد:

حضور دختر حاکم دوبی در یک رستوران نمایش رسانه‌ای بود

یک رسانه انگلیسی خبر داد، حضور لطیفه دختر حاکم دوبی به همراه چند زن دیگر در یک رستوران یک شوی تبلیغاتی برای رهایی حاکم این کشور از زیر بار فشار و انتقادات بوده است.

حضور دختر حاکم دوبی در یک رستوران نمایش رسانه‌ای بود
کد خبر: 491638
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک رسانه انگلیسی خبر داد، حضور لطیفه دختر حاکم دوبی به همراه چند زن دیگر در یک رستوران یک شوی تبلیغاتی برای رهایی حاکم این کشور از زیر بار فشار و انتقادات بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه بریتانیایی «ایونینگ استاندارد» به نقل از منابع اختصاصی‌اش نوشت، زنانی که با شیخه لطیفه دختر حاکم دوبی در یک مال حضور پیدا کردند و تصاویرشلن به تمامی جهان مخابره شد جزو کارمندان ریاست شیخ‌نشین دوبی به شمار می‌روندو مجبور به نقش‌آفرینی در این ویدئو شده بودند.

به نوشته این روزنامه، شیخه لطیفه پیش از این اتفاق، ماه‌ها از انظار مخفی شده بود که به همین خاطر خیلی‌ها گمان کردند او ربوده شده است.

دختر حاکم دوبی که سال 2018 موفق شد از دست پدر خود فرار کند به کمک یک واحد کماندو دستگیر و مجدداً به امارات بازگردانده شد، این در حالی است که پدرش این اقدام را «عملیات نجات» خوانده بود.

گفتنی است چند روز قبل از انتشار این تصاویر شایعاتی در مورد شرایط بد نگهداری این زن و حتی احتمال مرگ او نیز منتشر شد.

بعد از در گرفتن این شایعات بود که آن سه تصویر از شیخه لطیفه همراه با چند زن دیگر در فضای مجازی منتشر شد.

به نوشته این رسانه، زنانی که با دختر حاکم دوبی در تصویر دیده می‌شوند همگی سابقه فعالیت در ساختار حاکم این شیخ‌نشین را داشتند و مجبور به حضور در آن مال و سپس انتشار تصاویر خود به همراه لطیفه در صفحات اجتماعی‌شان شدند.

شایان ذکر است حاکمان کشورهای عربی به ویژه حوزه جنوبی خلیج‌فارس با تغییر رویه کاخ سفید و تمرکز بر مسائل حقوق بشر به شدت در صدد بهبود وجهه خود برآمده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها