کد خبر: 521905
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۴۷:۴۴
| |

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت:

اسرائیل آمادگی مقابله با حملات سایبری را ندارد

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت با استناد به اظهارات مقامات اسرائیلی از عدم آمادگی تل‌آویو برای مقابله با خطر حملات سایبری گزارش داد.

اسرائیل آمادگی مقابله با حملات سایبری را ندارد
کد خبر: 521905
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۴۷:۴۴

اعتمادآنلاین| یک روزنامه صهیونیستی با انتشار گزارشی از اظهارات مقامات این رژیم نوشت که اسرائیل آمادگی مقابله با خطر حملات سایبری را ندارد.

به گزارش فارس، بر اساس این گزارش، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی روز گذشته‌اش در کمیته امور خارجی و دفاعی کنست، اعتراف کرد: «مهمترین تهدید فراروی اسرائیل در این مرحله حول محور حملات سایبری علیه مؤسسات و تأسیسات اقتصادی و مدنی است».

به نوشته این روزنامه عبری‌، وی در خصوص پیامدهای منفی این حملات که می‌تواند به فلج شدن و اختلال در بسیاری از سیستم‌ها و نهادها منجرشود ( همانطور که اخیراً در بیمارستان «هیلل» اتفاق افتاد_ هشدار داد.

در همین راستا، «گیل شوواد» مدیر شرکت آمریکایی اسرائیلی «Check Point» که یک شرکت نرم افزاری است هشدار داد که «اسرائیل آمادگی مقابله با این حملات در سطح مورد نیاز، به ویژه در زیرساخت‌هایی مانند سیستم آب و غیره را ندارد».

بنا بر این گزارش، هشدارهای شوواد با گزارش منتشر شده توسط «بازرسی کل» فلسطین اشغالی در خصوص خطر حملات الکترونیکی بر بر روند فعالیت مؤسسات مدنی و اقتصادی که تقریباً به طور کامل به سیستم های فناوری وابسته هستند، مطابقت دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها