کد خبر: 527184
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۲:۵۴:۲۸
| |

توفان در آمریکا؛ سرنوشت 100 نفر همچنان مشخص نیست

با پایان یافتن توفان در آمریکا که تنها 13 ساعت زمان برد علاوه بر جان باختن 88 نفر، هنوز از سرنوشت 100 نفر دیگر تنها در ایالت کنتاکی خبری در دست نیست.

توفان در آمریکا؛ سرنوشت 100 نفر همچنان مشخص نیست
کد خبر: 527184
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۲:۵۴:۲۸

اعتمادآنلاین| با پایان یافتن توفان در آمریکا که تنها 13 ساعت زمان برد و شش ایالت را درنوردید، با برجای گذاشتن ویرانه ای همچون شهرهای جنگ زده، علاوه بر جان باختن 88 نفر، هنوز از سرنوشت 100 نفر دیگر تنها در ایالت کنتاکی خبری در دست نیست.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری آمریکایی «ای. بی. سی نیوز» با انتشار این خبر افزود: با تایید کشته شدن 74 نفر تنها در ایالت کنتاکی که بیشترین خسارت ناشی از وقوع توفان و گردبا را متحمل شدو پس از ادامه جستجو ها تا اواخر روز سه شنبه (روز گذشته) اما هنوز از سرنوشت 100 نفر که دراین توفان ناپدید شدند، خبری در دست نیست.

بنابراین گزارش، «اندی بشیر» فرماندار ایالت کنتاکی با اعلام این آمار افزود هشت نفر از جان باختگان این حادثه طبیعی از کارکنان کارخانه شمع سازی واقع در شهر میفیلد بوده اند، شهر 10 هزار نفری که گردباد بطورکل آن را به یک شهر بمباران شده بدل ساخته است.

تخریب بیش از هزار واحد مسکونی

ای. بی. سی نیوز درادامه گزارش داد: «مایکل داست» (Michael Dossett) مسئول «مدیریت اضطراری» در ایالت کنتاکی گفت با توجه به اینکه هزاران واحد مسکونی تخریب و یا غیر قابل سکونت شده اند، پارک های ملی برای آن دسته از افرادی که در پی وقوع این توفان بی خانمان شده اند، بعنوان محل اسکان در نظر گرفته شده اند.

ای. بی. سی نیوز افزود: چندین نفر دیگر نیز در ایالت های «ایلینوی»، «تنسی»، «میسوری» و آرکانزاس بر اثر وقوع توفان و گردباد کشته شدند، جو بایدن نیز در ایالت کنتاکی «وضعیت فاجعه جدی» را اعلام کرد و در ایالت های تنسی و ایلینوی وضعیت فوق العاده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها