کد خبر: 527236
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۳۳:۲۲
| |

مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن

تست کرونای یکی از اعضای هیات همراه وزیر امور خارجه آمریکا در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه امروز در مالزی مثبت اعلام شد و از حضورش در مذاکرات ممانعت به عمل آمد. 

مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن
کد خبر: 527236
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۳۳:۲۲

اعتمادآنلاین| تست کرونای شخصی از هیات همراه «آنتونی بلینکن» وزیر امورخارجه آمریکا که وی را در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه همراهی می کرد و نامش هنوز فاش نشده است در «کوآلالامپور» پایتخت مالزی مثب اعلام شد.

به گزارش دانشجو،«ند پرایس» سخنگوی دولت آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: وزیر امور خارجه آمریکا و تمامی همراهنش در تمامی مراحل سفر به طور منظم آزمایش تشخیصی کرونا را انجام می دهند و با ورود به مالزی اواخر شب گذشته آزمایشی که بر روی همه آنها انجام گرفته بود منفی بوده است به جز یکی از افرادی که آزمایش او شب گذشته مثبت و از تیم جدا شده است.

وی در ادامه افزود: پس از تماس هایی که با سفارت آمریکا و وزارت بهداشت انجام شده و اقداماتی که لازم بود در این خصوص انجام شود، این شخص به سرعت از بقیه افراد جدا و در مرکز قرنطینه نگهداری می شود. به علاوه بقیه افراد که تماس نزدیک با او داشتند هم دوباره مورد آزمایش قرار گرفتند و نتایج تست تمامی آنها پس از 12 ساعت منفی اعلام شده است. ما خبرهای مربوط به این اتفاق را بروزرسانی کرده و مردم را در جریان آن قرار خواهیم داد.

سفارت آمریکا در مالزی نیز این خبر را تائید کرده است و در بیانیه ای از وزارت بهداشت مالزی برای تمامی اقدامات انجام گرفته در این خصوص تاکنون قدردانی کرده است.

کنفرانس خبری مشترک وزیران امور خارجه آمریکا و مالزی نیز صبح امروز با حضور هر دو نفر بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

آنتونی بلینکن سه شنبه شب پس از سفر به اندونزی وارد مالزی شد و در ادامه سفر آسیایی اش به تایلند خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها