کد خبر: 536386
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کناره‌گیری بوریس جانسون اجتناب‌ناپذیر است

واکر که در ابتدای ماه اعلام کرد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، می‌گوید از نظر او جانسون خیلی چیزها را درست انجام داده است، از جمله مدیریت واکسن کرونا، و سزاوار است که به جای اینکه رنج بکشد به خاطر آنها به یادگار بماند.

کناره‌گیری بوریس جانسون اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: 536386
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۰:۰۰

منیژه موذن- تلاش‌های مذبوحانه بوریس جانسون برای حفظ پست نخست‌وزیری‌اش روز شنبه تضعیف شد. یکی از وفادارترین حامیان پشتیبان او می‌گوید برکناری بوریس جانسون از سوی نمایندگان محافظه‌کار به دلیل رسوایی پارتی گیت «اجتناب‌ناپذیر» است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سر چارلز واکر، نایب‌رئیس سابق کمیته نمایندگان محافظه‌کار در سال 1922، در گفت‌وگو با آبزرور، از نخست‌وزیر درخواست کرد که به میل خود در راستای منافع ملی عمل کند و رویدادهای حزب محافظه‌کار را به یک تراژدی یونانی تشبیه کرد.

واکر گفت: «این یک تراژدی اجتناب‌ناپذیر است. او دانشجوی تراژدی یونانی و رومی است. این حوادث به رفتن او ختم می‌شود، بنابراین من فقط از او می‌خواهم که در این زمینه کمی اختیار داشته باشد.»

واکر که در ابتدای ماه اعلام کرد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، می‌گوید از نظر او جانسون خیلی چیزها را درست انجام داده است، از جمله مدیریت واکسن کرونا، و سزاوار است که به جای اینکه رنج بکشد به خاطر آنها به یادگار بماند.

اما به عقیده او، مهمانی‌های متوالی در داونینگ استریت در طول قرنطینه ملی، خشم یک کشور آسیب‌دیده را به خانه شماره 10 متمرکز کرده است، به گونه‌ای که تنها در صورتی می‌توان به این خشم پرداخت که نخست‌وزیر کنار برود. او گفت: «شرایط بهتر نخواهد شد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها