کد خبر: 581408
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۵:۳۲:۴۴
| |

ترامپ به دنبال تاریخ احتمالی استیضاح بایدن

رسانه‌های آمریکا از تلاش رئیس‌جمهور سابق این کشور برای مطلع شدن از زمان استیضاح بایدن خبر می دهند.

ترامپ به دنبال تاریخ احتمالی استیضاح بایدن
کد خبر: 581408
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۵:۳۲:۴۴

​انتخابات میان دوره ای آمریکا در حالی برگزار می شود که دموکرات ها امید چندانی برای پیروزی در این انتخابات ندارند. در جناح مقابل جمهوریخواهان آمریکا در تلاشند تا بعد از برتری در انتخابات و به دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان بایدن را استیضاح کنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از مجله رولینگ استون، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که در روزهای اخیر تلاش زیادی در کمپین های تبلیغاتی جمهوریخواهان در آمریکا داشتهاست در تلاش است تا از برنامه‌های جمهوری‌خواهان برای استیضاح «جو بایدن»، رئیس‌جمهور کنونی این کشور در صورت پیروزی در انتخابات کنگره مطلع شود.

این مجله به نقل از منابع آگاه نقل کرد که ترامپ در ماه‌های اخیر چندین بار پرسیده است که جمهوری‌خواهان در صورت تسلط بر مجلس نمایندگان، چند بار قصد استیضاح رئیس‌جمهور (جو بایدن) را دارند.

در ادامه آمده است: «پرسش‌های ترامپ در ارتباط با اقدامات مشخص و تاریخ احتمالی استیضاح است و او تلاش می‌کند تا دریابد که چه تعداد جمهوری خواه از ایده عزل بایدن حمایت می‌کنند».

این مجله اعلام کرد که دلیل پرسش‌های ترامپ در این زمینه ممکن است به دلیل سوابق خصوصی مشکوک او باشد، زیرا او تنها رئیس‌جمهور آمریکا بوده که دو بار با تلاش برای استیضاح مواجه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها