کد خبر: 605815
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۱۴:۲۰:۲۰
| |

حزب الله لبنان: حمله راکتی به اسرائیل کار ما نبود

حدود 30 راکت از لبنان طی ساعت گذشته به سمت اسرائیل شلیک شده که سامانه گنبد آهنین 15 راکت را رهگیری و منهدم کرده است.

حزب الله لبنان: حمله راکتی به اسرائیل کار ما نبود
کد خبر: 605815
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۱۴:۲۰:۲۰

منبعی در حزب الله لبنان در گفت‌وگو با العربی الجدید دست داشتن این گروه در حمله راکتی از لبنان به منطقه الجلیل در اراضی اشغالی فلسطین را تکذیب کرد.

به گزارش  شفقنا به نقل از العربی الجدید، منابع امنیتی اعلام کرده‌اند گروه‌های فلسطینی مستقر در لبنان و نه حزب الله «مسئول حملات راکتی به اسرائیل» است.

رادیو اسرائیل هم با اشاره به حمله راکتی گسترده از لبنان به سمت منطقه الجلیل اظهار داشت: ارتش اسرائیل بمباران منطقه‌ای که راکت‌ها از آن پرتاب شده است را آغاز کرده است.

رادیو اسرائیل تاکید کرد: حدود 30 راکت از لبنان طی ساعت گذشته به سمت اسرائیل شلیک شده که سامانه گنبد آهنین 15 راکت را رهگیری و منهدم کرده است.

روزنامه هاآرتص هم نوشته است که سه اسرائیل در این حملات راکتی دچار مصدومیت شده و به خاطر اصابت راکت از شهرکی در شلومی ستون دود به آسمان بلند شده است.

سایت المنار وابسته به حزب الله لبنان هم به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده است که «ارزیابی نهادهای امنیتی اسرائیل این است که حمله راکتی واکنش فلسطینی‌ها به رخدادهای اخیر مسجد الاقصی بوده است.»

المنار با بیان اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی به زودی نشستی برای ارزیابی اوضاع در منطقه الجلیل برگزار خواهند کرد، اظهار داشت: هواپیماهای بدون سرنشین و جاسوسی اسرائیل حریم هوایی لبنان را نقض کرده و در نزدیکی مرزها در حال پرواز هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها