کد خبر: 635649
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

حمله زمینی به غزه یعنی کشته شدن ۳۵۰ اسیر اسرائیلی

روزنامه کیهان نوشت: ورود ارتش رژیم صهیونیستی به غزه جان اسرای این رژیم را با خطر زیادی رو‌به‌رو می‌کند و خانواده‌های اسرا مخالف به خطر ‌انداختن جان بستگان‌شان هستند.

حمله زمینی به غزه یعنی کشته شدن ۳۵۰ اسیر اسرائیلی
کد خبر: 635649
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرده در صورتی که اسرائیل به صورت زمینی به غزه حمله کند ۳۵۰ اسیری که در دست فلسطین دارد، کشته می‌شوند.

به گزارش کیهان، اسرای صهیونیستی که در اختیار نیروهای مقاومت فلسطین قرار دارد، برگ برنده فلسطینی‌هاست. ورود زمینی به نوار غزه باعث خواهد شد تا جان و زندگی اسرا نیز در خطر قرار گیرد. ارتش رژیم صهیونیستی تعداد اسرای در دست فلسطینی‌ها را 100 نفر اعلام کرده، اما منابع دیگری شمار اسیران اسرائیلی در نوار غزه را تا 350 نفر اعلام کرده‌اند. از طرف دیگر همچنان صدها نفر مفقود هستند و احتمال این که تعداد اسرای صهیونیستی افزایش یابد، بسیار زیاد است.

این روزنامه تاکید کرده است: خانواده‌های اسرای اسرائیلی نگرانی زیادی از جان بستگان خود دارند و خواستار حفظ جان و حیات اسرا در نوار غزه هستند، لذا ورود ارتش رژیم صهیونیستی به غزه جان اسرای این رژیم را با خطر زیادی رو‌به‌رو می‌کند و خانواده‌های اسرا مخالف به خطر ‌انداختن جان بستگان‌شان هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها