کد خبر: 636047
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۰۷:۰۵:۰۰
| |

نامه فرمانداران جمهوری‌خواه به بایدن؛ دارایی‌های آزادشده ایران مسدود شوند

۱۹ فرماندار جمهوری‌خواه به رهبری فرماندار فلوریدا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا با تأکید بر لزوم حمایت بی‌قید و شرط از اسرائیل، طی موضعی توجیه‌ناپذیر خواستار مسدود شدن دارایی‌های آزادشده ایران شدند.

نامه فرمانداران جمهوری‌خواه به بایدن؛ دارایی‌های آزادشده ایران مسدود شوند
کد خبر: 636047
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۰۷:۰۵:۰۰

۱۹ فرماندار جمهوری‌خواه به رهبری «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا طی نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با تأکید بر لزوم حمایت بی‌قید و شرط از اسرائیل، طی موضعی توجیه‌ناپذیر خواستار مسدود شدن دارایی‌های آزادشده ایران شدند. 

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، این مقام‌های جمهوری‌خواه همچنین خواستار شفافیت در مورد گروگان‌ها و تلفات جانی آمریکایی‌ها و حمایت بی‌قید و شرط واشنگتن از اسرائیل شدند. 

در این نامه آمده است: «ما برای خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان دعا می‌کنیم و می‌دانیم که روندی در حال انجام است تا شهروندان آمریکایی که گروگان گرفته شده یا ناپدید شده‌اند را پیدا کنیم و آنها را سریع و ایمن به خانه بازگردانیم. اما عدم شفافیت در این روند، این پرسش را ایجاد می‌کند که آیا دولت شما این هدف را با حداکثر انرژی و  سخت‌کوشی دنبال می‌کند یا خیر».

«داگ بورگوم»، فرماندار داکوتای شمالی، «کیم رینولدز» فرماندار آیووا، «برایان کمپ» فرماندار جورجیا، «کریس سونونو» فرماندار نیوهمپشایر و «گلن یانگکین» فرماندار ویرجینیا از دیگر امضاکنندگان این نامه هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها