کد خبر: 258618
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

واکنش مسئولان به فروش «پیتزای طلا» در اصفهان + عکس

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص آگهی طبخ پیتزای روکش طلا گفت: تاکنون خبری از وجود این واحد پیتزافروشی در اصفهان به بنده نرسیده است؛ اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

واکنش مسئولان به فروش «پیتزای طلا» در اصفهان + عکس
کد خبر: 258618
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پذیرایی از مهمانان خاص با پیتزای روکش طلا، خبری بود که دو روز گذشته در فضای مجازی بین کاربران اصفهانی بحث‌های متعددی را دامن زده و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است.

در این آگهی، تصویری از یک پیتزای معمولی با تزییناتی شبیه ورقه‌های طلا به چشم می‌خورد که ارسال آن با پیک به تمام نقاط شهر اصفهان نیز جزو دیگر آپشن‌های این تبلیغ محسوب می‌شد.

در همین رابطه «رسول جهانگیری» رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: تاکنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزافروشی در اصفهان به بنده نرسیده است و مطمئن باشید اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان تأکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه، به هیچ وجه مواجه انجام چنین فعالیت‌هایی در سطح استان نبوده و حتی اگر مجوز قانونی نیز در این رابطه وجود داشته باشد، اجازه راه‌اندازی چنین کسب‌و‌کارهایی در استان اصفهان داده نخواهد شد.

پیتزا

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها