کد خبر: 415030
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا اسامه بن ‌لادن را هم به ورزشگاه کشاند+ عکس

انتشار تصویر اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در سکوهای تماشاگران یکی از بازی‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.

ویروس کرونا اسامه بن ‌لادن را هم به ورزشگاه کشاند+ عکس
کد خبر: 415030
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا به شکل‌های متفاوتی بر مردم دنیا تاثیر گذاشته است. اما یکی از مهم‌ترین تاثیر‌های ویروس کرونا بر روی مسابقات ورزشی بوده است. ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات ورزشی در دنیا شد و مسابقانی هم که دوباره در حال برگزاری هستند، بدون تماشاگر انجام می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، انتشار تصویر اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در سکوهای تماشاگران یکی از بازی‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.

در پی آغاز مجدد بازی‌های فوتبال که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر انجام می‌شود، باب شدن قرار دادن تصاویر هواداران بر روی صندلی تماشاگران باعث بروز این اشتباه بزرگ مسئولین ورزشگاه الاندرود شهر لیدز شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها، مسئولین قرار دادن عکس‌های تماشاگران، عکس اسامه بن لادن را هم بر روی یکی از صندلی‌های این ورزشگاه قرار دادند.

بر اساس بیانیه باشگاه لیدز هواداران این تیم در مقابل پرداخت 25 پوند می‌توانند عکس خود را برای افزایش روحیه بازیکنان بر روی سکوها قرار دهند .

هنوز مشخص نیست چه کسی به جای عکس خود، تصویر اسامه بن لادن را برای مسئولین باشگاه ارسال و آنها نیز بی‌توجه آن را چاپ و بر روی سکوها قرار داده‌اند.

یکی از افرادی که تصویرش در کنار بن لادن قرار گرفته است در صفحه توییتر خود نوشت: «لیدز متشکرم من هم اکنون در کنار بن لادن نشسته‌ام.»

بن لادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها