کد خبر: 631629
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۲:۴۸:۰۱
| |

دستگیری متهمان تجاوز به دختران و پسران در بابل

متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

دستگیری متهمان تجاوز به دختران و پسران در بابل
کد خبر: 631629
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۲:۴۸:۰۱

رییس کل دادگستری مازندران از انهدام باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف درشهرستان بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت: در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: طبق اطلاعات بدست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به ماموران، متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌هایشان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً تجاوز به ۲ نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

وی تاکید کرد: متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: تحقیقات جامعی برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها