کد خبر: 658680
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۲۰:۳۰:۰۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شوهرم را کشتم چون به دختر هفت ساله‌مان دست‌درازی کرد

متهم گفت: وقتی دیدم همسرم در حال آزار و اذیت دختر هفت ساله‌مان است، خیلی عصبانی شدم و او را کشتم.

شوهرم را کشتم چون به دختر هفت ساله‌مان دست‌درازی کرد
کد خبر: 658680
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۲۰:۳۰:۰۶

زنی که مدعی است شوهرش را کشته چون قصد داشته به دخترشان تجاوز کند، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که زنی جوان است ابتدا مدعی شد قاتل، صاحب‌کار شوهرش است اما بعد به قتل اعتراف کرد و توضیح داد مرتکب جنایت شده چون شوهرش قصد دست‌درازی به دختر هفت ساله‌شان را داشت.

یک سال قبل زنی به نام رعنا به مأموران خبر داد شوهرش کشته شده ‌است. او گفت: ما خواب بودیم که فردی وارد خانه شد و شوهرم را کشت. فکر می‌کنم کسی که شوهرم را کشته صاحب‌کار اوست.

این زن ۴۲ ساله به مأموران گفت: چند ماه قبل من و شوهرم به همراه بچه‌هایمان به دماوند آمدیم و ساکن شدیم. در یک گاوداری کار می‌کردیم. روز حادثه وقتی گوسفندها را دوشیدیم صاحب‌کار شوهرم از او خواست شیر را به مغازه ببرد اما شوهرم گفت دیروقت است و این کار را نمی‌کند. سر این موضوع با هم جروبحث کردند و بعد شوهرم گوشی را قطع کرد. نیمه‌شب بود که از خواب بیدار شدم و دیدم شوهرم کشته شده‌ است.

گفته‌های این زن بسیار مشکوک بود. به همین دلیل مأموران تحقیقات بیشتری را انجام دادند و متوجه شدند قاتل همین زن است.

رعنا مجبور به اعتراف شد و گفت: شب حادثه بعد از دوشیدن شیر گوسفندان وارد اتاق شدم و دیدم همسرم در حال آزار و اذیت دختر هفت ساله‌مان است. خیلی عصبانی شدم و با چوب ضربه‌ای به شوهرم زدم. او هم من را زد و ما با هم درگیر شدیم اما دعوا تمام شد. بعد من به بهانه آبیاری درخت‌ها شوهرم را به باغ بردم و در آنجا باز هم با او درگیر شدم اما نتوانستم او را بزنم و او من را زد. تا اینکه نیمه‌شب وقتی خواب بود، با ضربات میله آهنی شوهرم را کشتم. بعد از سه ساعت که مطمئن شدم او مرده است با پلیس تماس گرفتم.

پسر ۱۱ ساله مقتول برای بررسی گفته‌های مادرش مورد تحقیق قرار گرفت. او تأیید کرد پدر و مادرش در چند مرحله با هم دعوا کردند. پسربچه گفت: فکر می‌کردم به خاطر شیر گوسفند با هم دعوا کرده‌اند، اما بعد متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و آنها به خاطر نیت بدی که پدرم داشته با هم درگیر شده‌اند.

سپس پدر و مادر مقتول اعلام کردند از عروس‌شان شکایت دارند و خواستار قصاص او هستند. آنها گفتند: پسر ما چنین آدمی نبود و همسرش به او تهمت می‌زند.

عروس جوان در آخرین دفاعیاتش گفت: تهمت نمی‌زنم و دروغ هم نگفتم. شوهرم به دخترم دست‌درازی کرد و من هم او را زدم.

با پایان پرونده در مرحله دادسرا، به‌زودی زن جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها