کد خبر: 659960
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۱۰:۴۴
| |

آشپز رستوران چرا همکارش را کشت؟

مردی که در دعوایی پیش پا افتاده همکارش را به قتل رسانده است، به جرمش اعتراف کرد.

آشپز رستوران چرا همکارش را کشت؟
کد خبر: 659960
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۱۰:۴۴

اختلاف دو آشپز یک رستوران در خصوص مهارتشان در پخت و پز رنگ خون گرفت و به قتلی ناخواسته منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، در ساعات پایانی جمعه شب ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از پیدا شدن پیکر غرق در خون و نیمه جان مرد جوانی در میان شمشادهای خیابانی در غرب تهران مطلع شدند. بنابراین نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری 133 شهرزیبا به آدرس گزارش‌شده، رفتند و در حالی به محل رسیدند که قبل از آنها امدادگران اورژانس تهران بر بالین مرد مجروح حاضر شده بودند.

همزمان با رسیدن ماموران پلیس بر تعداد حاضران نیز افزوده می‌شد و این در حالی بود که بررسی جیب‌های مرد زخمی حکایت از آن داشت که احتمالا کیف پول و اموالی که همراهش بود، سرقت شده است. همان طور که بر تعداد افراد افزوده می‌شد و حلقه تنگ‌تر می‌شد یکی از حاضران مرد مجروح را شناسایی کرد و گفت: این مرد کامران است که 30 سال دارد و در رستوران من آشپز است.

وقتی صاحب رستوران از سوی ماموران مورد سوال قرار گرفت، گفت: ما امشب سرمان شلوغ بود و متوجه نشدم کامران چه موقع بیرون آمده و چطور به این روز افتاده است.

این در حالی بود که پیکر خون آلود مرد 30 ساله توسط امدادگران اورژانس به بیمارستانی دولتی در همان حوالی انتقال یافت اما اقدامات پزشکی برای نجات جان او بی‌فایده بود و آشپز جوان روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

پس از آن مرگ آشپز که بر اثر ضربات چاقو مجروح شده بود به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع داده شد. ساعتی بعد بازپرس جنایی و تیم تحقیق در محل حادثه حضور یافتند تا تحقیقات خود را در مورد این قتل آغاز کنند.

صاحبکار مقتول گفت:‌من صدای همهمه و جمعیت را شنیدم که در مورد فردی صحبت می‌کردند که چاقو خورده است و وقتی بالای سر کسی که چاقو خورده بود آمدم ،دیدم آشپزی است که در آشپزخانه رستوران خودم کار می‌کند؛ اما نمی‌دانم چرا این بلا سرش آمده یا اینکه چرا هیچ چیز همراهش نیست و وسایل سرقت شده است. امشب جمعه بود و سر ما شلوغ بود به همین خاطر بیشتر حواسم به مشتری‌ها بود.

به این ترتیب تحقیقات برای کشف راز قتل ادامه یافت و ماموران تیم جنایی برای تحقیقات دقیق‌تر وارد رستوران شدند و از تک تک افراد حاضر در آنجا بازجویی کردند. در این بررسی‌ها مشخص شد مقتول آخرین بار با دیگر آشپز رستوران که با هم رفیق بودند، دیده شده است. به این‌ترتیب آشپز دوم مورد سوال قرار گرفت و در حالی که رنگ و رویش پریده بود در بازرسی کیف پول و جیبش، کارت عابر بانک مقتول کشف شد.

این مرد گفت: کامران چند ساعت قبل کارتش را به من داد تا چیزی بخرم. من از حساب خودم خرید کردم، اما کارتش دست من ماند.

ظن ماموران به این آشپز 35 ساله افزایش یافت و سرانجام او به قتل اعتراف کرد و با گریه گفت: ما یکسالی می‌شد که اینجا کار می‌کردیم، هر دو ما آشپز بودیم و در اینجا با هم دوست شده بودیم و همه فکر می‌کردند دوستان خوبی هم هستیم.  من می‌کردم چون سابقه و تخصص و مهارت بالاتری دارم، غذا‌های من حرفه‌ای‌تر است اما او می‌گفت کار خودش بهتر است و سر همین موضوع اختلاف و گاهی درگیری داشتیم. مثلا من به او می‌گفتم در غذاهایت زیاد نمک می‌زنی یا او هم موارد مشابهی را به من می‌گفت. دست آخر هم سر همین موضوع با هم بگو مگو کردیم. قبل از حادثه خیلی سرمان شلوغ بود و غذای زیادی پخته بودیم، هم رستوران شلوغ بود و هم غذای بیرون‌بر زیادی داشتیم. به کامران گفتم برو زیر گاز را کم کن که غذا بهتر بپزد و سر همین بگومگویمان شروع شد. وقتی به حرفم گوش نکرد، گفتم بیا برویم بیرون و حرف بزنیم و اینجا دعوا نکنیم. کامران بیرون رستوان هم به حرفش ادامه داد و حرف‌های من را نپذیرفت، عصبانی شدم و با چاقویی که به خاطر کار همراهم بود، او را زدم. آن لحظه عصبانی شدم و نتوانستم خشمم را کنترل کنم. وقتی به خودم آمدم، ترسیدم. جیب‌های کامران را گشتم و کارت عابربانک را برداشتم تا صحنه‌سازی کنم که قتل سرقت به نظر برسد. فکر نمی‌کردم لو بروم یا اصلا او بمیرد، فقط می‌خواستم بلای سرش بیاید که از اینجا برود.

با این اظهارات آشپز 35 ساله بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد تا برای بازجویی‌های بعدی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد. همچنین جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات دقیقی علت اصلی مرگ او را مشخص کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها