کد خبر: 165826
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۰۸:۴۳:۰۰
| |

نایب‌ رییس مجلس شورای اسلامی:

جامعه بدون ارتش امکان ثبات ندارد

مسعود پزشکیان، نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی که امروز ریاست جلسه را برعهده داشت در آغاز جلسه علنی به مناسبت روز ارتش گفت: ارتش زینت دین و آبرو و سبل امن برای جامعه است. یک جامعه بدون ارتش و نظام ثبات و پایداری ندارد.

جامعه بدون ارتش امکان ثبات ندارد
کد خبر: 165826
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، چهلمین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دقیقا در چنین روزی که دو ماه از انقلاب گذشته بود و دشمنان در فکر توطئه و از هم پاشیدن ارتش بودند، حضرت امام با هوشیاری و آگاهی، تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دامن انقلاب بود و در مقابل ملت نایستاد و همبستگی خود را از قبل انقلاب با مردم اعلام کرد. در حقیقت ارتش دژ محکمی برای مردم در مقابل تجاوز دشمنان است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ارتش زینت دین و آبرو و سمبل امن برای جامعه است، گفت: یک جامعه بدون ارتش و نظام امکان ثبات و پایداری ندارد.

پزشکیان در پایان با بیان این‌که همگی به ارتش خود افتخار می‌کنیم و آرزوی توفیق برای ارتشتیان عزیز داریم، گفت: وظیفه خود می‌دانیم که در مجلس شورای اسلامی مشکلات و نگرانی‌های ارتش را پیگیری کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها