کد خبر: 188108
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۵:۰۱:۰۰
| |

بدری نشست امروز کمیسیون عمران را تشریح کرد:

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مسکن مهر با حضور آخوندی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در رابطه با مسکن مهر با حضور آخوندی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مسکن مهر با حضور آخوندی
کد خبر: 188108
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۵:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| صدیف بدری، در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با وزیر راه و شهرسازی، گفت: نشست امروز کمیسیون سه دستورکار داشت که دستورکار نخست بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از مسکن مهر بود که این درخواست تحقیق و تفحص 4 محور داشت.

وی افزود: نحوه هزینه کرد منابع دولتی در مسکن مهر، اجرای زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر، تاثیرگذاری اجرای مسکن مهر در حل مشکل مسکن محرومان و اقشار متوسط به پایین و استحکام مساکن مهر ساخته شده ازمهمترین محورها بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آخوندی توضیحاتی پیرامون محورهای تحقیق و تفحص به اعضای کمیسیون ارائه کرد، افزود: وزارت راه و شهرسازی در سال 91 و 94 گزارشی درباره عملکرد مسکن مهر در حوزه های مختلف مسکن مهر و توضیحات فنی و اقتصادی آن تهیه کرده است، لذا مقرر شد این اطلاعات در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار گیرد تا در جلسه آینده کمیسیون درباره رد یا قبول این تقاضا تصمیم گیری کند.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها