کد خبر: 224138
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

غلامرضا انصاری، عضو شورا مرکزی حزب اتحاد ملت ایران در گفت‌‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مسئولان باید مردم را امین بدانند/ واقعیت‌ها را باید به مردم گفت و آن‌ها را در جریان گذاشت

غلامرضا انصاری، عضو شورا مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد بین مردم و نظام افزود: هر چقدر ما مردم را امین بدانیم و دولتمردان مسائل خود را با مردم در میان بگذارند می‌تواند تاثیر مثبتی در اعتمادسازی در جامعه به وجود آورد.

مسئولان باید مردم را امین بدانند/ واقعیت‌ها را باید به مردم گفت و آن‌ها را در جریان گذاشت
کد خبر: 224138
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا انصاری، عضو شورا مرکزی حزب اتحاد ملت ایران در گفت‌‌وگو با « اعتمادآنلاین» با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد بین مردم و نظام افزود: هر چقدر ما مردم را امین بدانیم و دولتمردان مسائل خود را با مردم در میان بگذارند می‌تواند تاثیر مثبتی در اعتمادسازی در جامعه به وجود آورد.


او ادامه داد: بیان واقعیات و توضیح شرایط کشور به صورت شفاف و دقیق به مردم توسط مسولان می‌تواند در همراهی مردم با توجه به شرایط بحرانی و حل مشکلات موجود کمک بسیار موثری داشته باشد.


انصاری ادامه داد:معتقدم که اگر دولت پاسخگو و در چارچوب قانون حرکت خود را ادامه دهد ظرفیت‌های بسیار بالایی برای برخورد با چالش‌های موجود کشور در دست داریم.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر قانونی رفتار کردن دولت بیان کرد: از نظر نیروی انسانی هم معتقدم که در ایران ظرفیت‌های بسیار بالقوه‌ای وجود دارد و منابع زیرزمینی و امکانات داخلی می‌تواند ما را در حل مشکلات به خصوص در شرایط بحرانی و شروع تحریم‌ها کمک و دولت باید این روند را دنبال کند.


انصاری در ادامه با اشاره به قانون‌شکنی‌ها و تبعیت نکردن از قانون تاکید کرد: مشکل بیشتر متوجه این موضوع است که وقتی افراد غیرپاسخگو یا دستگاه‌های غیرپاسخگو در بخش سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... مشغول انجام امور هستند و بخش پاسخگو و دولت قسمت ناچیزی از امکانات را در اختیار دارد؛ طبیعی است که هم مردم ناراضی هستند و هم دولت آن وظیفه اساسی خود را در رابطه با ساماندهی و حل مشکلات نمی‌تواند ایفا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها