کد خبر: 225949
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

نشست بررسی شفافیت در اقتصاد ایران ناتمام ماند

تنها چند دقیقه از آغاز نشست بررسی شفافیت در اقتصاد ایران سپری شده بود که برخی از حاضران در نشست که به نظر تولیدکننده و فعال در عرصه صنایع و اقتصاد می‌آمدند شروع به پرسیدن سوال کردند و چالش‌های خود را در کسب و کار مطرح کردند.

نشست بررسی شفافیت در اقتصاد ایران ناتمام ماند
کد خبر: 225949
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نشست بررسی شفافیت در اقتصاد ایران با حضور ابراهیم اصغرزاده و اسدالله عسگراولادی که صبح امروز در محل نمایشگاه صنایع کوچک برگزار شد با تنش، نیمه‌کاره تمام شد.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین، تنها چند دقیقه از آغاز این نشست سپری شده بود که برخی از حاضران در نشست که به نظر تولیدکننده و فعال در عرصه صنایع و اقتصاد می‌آمدند شروع به پرسیدن سوال کردند و چالش‌های خود را در کسب و کار مطرح کردند.

در ادامه اما چند نفر از حضار با پرسیدن سوال‌های مکرر و تاکید بر این موضوع که صحبت‌هایی که اینجا مطرح می‌شود دردی از ما دوا نمی‌کند و کسی آنها را نمی‌شنود و کاری انجام نمی‌شود، در ادامه برگزاری نشست خلل ایجاد کردند.

بر همین اساس و پس از اینکه امکان صحبت از طرف کارشناسان میسر نشد اسدالله عسگراولادی قصد ترک جلسه را کرد که ابتدا با درخواست ابراهیم اصغرزاده منصرف شد و تاکید کرد که صحبت‌های مطرح‌شده را حتی به رهبری هم منتقل می‌کند. اما بعد از چند دقیقه و ادامه سروصدای حضار با تاکید بر اینکه اینها نمی‌خواهند حرف ما را بشنوند جلسه را ترک کرد.

در ادامه اصغرزاده که هنوز جلسه را ترک نکرده بود در پاسخ به جوانی که تاکید داشت در پیش گرفتن اقتصاد آزاد به وسیله دولت موجب بروز این اتفاقات در عرصه اقتصاد شده است گفت: من هم با اقتصاد آزاد مخالف هستم اما دلیل این وضعیت به نظر من اقتصاد پنهانی است که تلاش می‌کند برای منفعت بیشتر به اوضاع دامن بزند.

گفتنی است بعد از این صحبت‌ها و ایجاد سروصدا به وسیله این جوان اصغرزاده هم نشست را ترک کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها