کد خبر: 227897
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

محمدعلی وکیلی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس

برگزاری نمایشگاه مطبوعات دستاورد و ضرورتی ندارد

محمدعلی وکیلی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وزارت فرهنگ برای پرداخت یارانه بیمه خبرنگاران سقف مشخصی دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات هیچ دستاوردی و ضرورتی ندارد.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات دستاورد و ضرورتی ندارد
کد خبر: 227897
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره زمزمه‌های شنیده شده مبنی بر اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال منتفی است، بیان کرد: پیشنهاد من نیز متوقف شدن نمایشگاه است؛ برگزاری این نمایشگاه هیچ دستاوردی و ضرورتی ندارد و در این شرایط سخت اقتصادی برگزاری نمایشگاه فقط هزینه‌ دارد.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات فقط هدر رفت منابع است

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نشریات، افزود: درآمد روزنامه ها کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر قیمت کاغذ گران شده که در پی آن هزینه روزنامه‌ها افزایش داشته به هیمن دلیل امکان ادامه حیات برای روزنامه ها سخت شده است در نتیجه در این شرایط برگزاری نمایشگاه فقط هدر رفت منابع است.

بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه مطبوعات به دردسر و زحمت آن نمی‌ارزد

مدیر مسئول روزنامه "ابتکار" درباره یارانه‌ای که وزارت ارشاد برای برای بیمه خبرنگاران به مدیران مسئول پرداخت می کند، توضیح داد: یارانه مذکور در ابتدای امر به مدیران مسئول نشریات پرداخت نمی شود بلکه پس از اینکه بیمه خبرنگاران توسط مدیر مسئول پرداخت شد لیست اسامی بیمه شدگان برای ارشاد فرستاده می شود و ارشاد براساس لیست ارسال شده یارانه را پرداخت می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ برای پرداخت یارانه بیمه خبرنگاران و روزنامه نگاران سقف دارد و پرداخت یارانه را برای تعداد خاصی می پذیرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها