کد خبر: 228172
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۲:۰۰
| |

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس

کمیسیون امنیت ملی تنها می‌تواند درباره کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بیانیه دهد

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس درباره کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم گفت:کمیسیون امنیت ملی نمی‌تواند در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تغییری ایجاد کند زیرا در بحث الحاق به کنوانسیون‌های بین‌المللی تنها می‌توان بیانیه صادر کرد.

کمیسیون امنیت ملی تنها می‌تواند درباره کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بیانیه دهد
کد خبر: 228172
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به پایان یافتن مهلت دو ماهه تعلیق بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس بیان کرد: این لایحه اکنون در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گرفته که بعد از بررسی گزارش آن به هیئت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید روال آیین نامه درباره این لایحه هم در مجلس طی شود لذا بعد از بررسی در کمیسیون امنیت ملی این لایحه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت که در صورت تایید آن توسط نمایندگان به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی نمی‌تواند در این لایحه تغییری ایجاد کند زیرا در بحث الحاق به کنوانسیون های بین المللی تنها می‌توان بیانیه صادر کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره الحاق ایران به کنوانسیون های بین المللی هم اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امکان دارد، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری قوانین داخلی برای مبارزه با تروریسم تدوین کند اگرچه در این رابطه قانون هم وجود دارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها