کد خبر: 242707
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۸:۳۶:۰۰
| |

ابوالفضل حسن‌بیگی نمانیده مجلس:

ترامپ در مقابل ملت ایران شکست خورده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ترامپ در جبهه های مختلف از ملت ایران شکست خورده است، گفت: ترامپ تلاش می کند با جنگ روانی و اقتصادی به جمهوری اسلامی ضربه بزند که این تلاش با درایت ملت و دولت شکسته خورده است.

ترامپ در مقابل ملت ایران شکست خورده است
کد خبر: 242707
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۸:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل حسن بیگی اظهار داشت: این کلمه ترامپ که بین ملت و دولت ایران فاصله است و ما دولت جمهوری اسلامی را تحریم می کنیم و ملت را دوست داریم، این ادعای شیطان صفتانه ای است که در گفتار و رفتار آمریکایی ها ظهور و بروز دارد.


وی خاطر نشان کرد: مردم، دولت، مسوولان و قوای سه گانه دو روی یک سکه هستند و هر گاه یک روی سکه نادیده گرفته بشود آن روی سکه نیز آسیب می بیند، ارزش کشور ما به این است که مسوولان از دل مردم هستند.


نماینده مردم دامغان با بیان این که آمریکایی ها ملت ایران را نشانه گرفته اند، تاکید کرد: آمریکایی ها با تحریم هایی که اعمال می کنند همواره سعی دارند مردم را ناراضی کرده و برای جمهوری اسلامی مشکل ایجاد کنند.


وی ادامه داد: همه آثار و همه مدارک نشان می دهد که آمریکایی ها صدام را تحریک کردند، از 40 سال گذشته گروه های تروریستی را تشکیل داده و از آنها حمایت کردند.


حسن بیگی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در 40 سال گذشته انواع و اقسام تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده اند، گفت: ملت ایران همواره به آمریکایی ها پاسخ نه گفته اند و شعار مرگ بر آمریکا هرگز از زبان مردم نیفتاده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکایی ها بیش از سه ماه است که همواره بر طبل تحریم ها می کوبند و تهدید می کنند، خاطر نشان کرد: آمریکایی ها امیدوار بودند که تا 13 آبان صادرات نفت ایران به صفر برسد و همه نوع اقداماتی را انجام دادند، مسوولان آمریکا به کشورهای مختلف سفر کردند و با مقام های این کشورها تماس گرفتند، تهدید کردند، مذاکره کردند، تشویق کردند و اعلام حمایت کردند اما امروز شاهد هستیم که نتوانستند به اهداف خود دست یابند.


وی با اشاره به اینکه با تحریم ایران بسیاری از کشورهای جهان بامشکل مواجه شده و قیمت نفت به طور چشمگیری افزایش می یابد، گفت: آمریکایی ها در صحنه های گوناگون شکست خورده اند و اکنون ایران می تواند نفت خود را بفروشد. با درایت مقام های جمهوری اسلامی امروز یک جبهه قوی مالی و اقتصادی بین ایران، چین، هند، روسیه، ترکیه و دیگر کشورها به وجود آمده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 13 آبان سال جاری با همه سال ها متفاوت خواهد بود و ملت ایران یک پارچه تنفر خود از شیطان بزرگ را اعلام خواهد کرد.


حسن بیگی خاطر نشان کرد: روز گذشته آمریکایی ها اعلام کردند هشت کشور مصرف کننده نفت ایران را از تحریم خارج کرده اند و امروز هم اعلام می کنند ما با ملت ایران کاری نداریم با دولت ایران کار داریم و دولت را تحریم می کنیم که این ها حاکی از شکست های عمیق بزرگ و انزوای ترامپ دارد.


وی با تاکید بر این که آمریکا راهی به جز تسلیم شدن در مقابل ملت ایران ندارد، تصریح کرد: امروز شاهد یکپارچگی ملت، قوای سه گانه هستیم و همه در کنار هم قرار داریم و دولت هم خود را برای مقابله با شرایط امروز آماده کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها