کد خبر: 249414
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس:

زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو در آورد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای دقیق لایحه حمایت از معلولان تاکید کرد.

زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو در آورد
کد خبر: 249414
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن کامران دستجردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ما همیشه می گوییم شهید مدرس ساده زیست بوده و کلی صحبت درباره اخلاق خوب ایشان می شود، زبان ما برای انجام تحقیق و تفحص از مجلس مو در آورد بگذارید خداوکیلی این تفحص انجام شود، تفحص لولو یا مچ گیری نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روی عملکرد وزارتخانه ها و قوه قضائیه تحقیق و تفحص انجام می شود اما به خودمان می رسیم؟ حتی در این رابطه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مراجعه کردم و گاهی گردن کمیسیون بودجه و گاهی گردن رئیس مجلس می اندازند در هر صورت بنده نامه نوشتم و تذکر داده ام و درخواست می کنم پادرمیانی کنید تا تفحص از مجلس انجام شود چرا که انجام نشود می گویند در پشت پرده خبرهایی است.

کامران در پایان یادآور شد: وزیر نیرو کارت زرد گرفته و قول داد که آب پاییزه مورد نیاز کشاورزان را تامین کند و با وجود بارش باران اما رسیدگی قابل قبول انجام نشده و برداشت غیرقانونی آب وجود دارد و به مسائل حق آبه داران رسیدگی نمی شود، باید اول حقوق حق آبه دار پرداخت شود و بعد آب سد تامین شود. نکته دیگر اینکه دقت شود لایحه حمایت از معلولان اجرایی شود.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها