کد خبر: 249890
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور:

دهیاران برتر به سمت بخشدار ارتقا می‌یابند/ تربیت نیروهای جوان برای پست‌های مدیریتی در وزارت کشور

سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور خبر داد: وزارت کشور مصمم است با بهره‌گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده مسیر توسعه و پیشرفت کشور به خصوص در پست‌های مدیریتی پایه و بنیادین را شتاب دهد.

دهیاران برتر به سمت بخشدار ارتقا می‌یابند/ تربیت نیروهای جوان برای پست‌های مدیریتی در وزارت کشور
کد خبر: 249890
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه کشور دارند بیان کرد: بر اساس آخرین آمار حدود 20 میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل 26 درصد جمعیت کل کشور می‌ باشد.

وى در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 35 هزار دهیار در کشور در حال خدمت به مردم در روستاها هستند که از این تعداد نیز 2 هزار و 500 دهیار زن مشغول فعالیت مى باشند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اهتمام جدی وزیر کشور بر جوانگرایی در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه های مدیریتی و ارتقاء دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از کسب امتیازات کافی بر اساس شاخص های پیش بینی شده و دستورالعملى که به این منظور به تایید وزیر کشور خواهد رسید این دهیاران ارتقاء پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.

سامانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وزیر کشور تربیت نیروهای انسانی حرفه ای در وزارت کشور بوده است که این اقدام موجب کادرسازی مناسب در بدنه وزارت کشور شده و انگیزه جوانان را در کار و خدمت بیشتر به مردم به خصوص در روستاها بیشتر می کند.

وی یادآور شد: وزارت کشور مصمم است با بهره‌گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده مسیر توسعه و پیشرفت کشور به خصوص در پست‌های مدیریتی پایه و بنیادین را شتاب دهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها