کد خبر: 251215
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان:

نقدهای جدی به دولت داریم/ سیاست خارجی به حفظ وحدت ملی نیاز دارد

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: نقدهای جدی به عملکرد دولت وجود دارد و این در کنار بی‌تدبیری‌های مدیریتی و تحریم‌های خارجی از واقعیت‌های امروز جامعه ماست.

نقدهای جدی به دولت داریم/ سیاست خارجی به حفظ وحدت ملی نیاز دارد
کد خبر: 251215
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان صبح امروز(جمعه) در چهارمین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان که در سالن برج میلاد برگزار شد، بیان کرد: امروز کشور ما در شرایط خاصی است و نقدهای جدی به عملکرد دولت وجود دارد و این در کنار بی تدبیری های مدیریتی و تحریم های خارجی از واقعیت های امروز جامعه ماست.

وی گفت: ما انتظارات فراوانی از دولت و مسئولین داریم اما هرگز حاضر نیستیم روی دیوار کسانی که دیوار بدبختی و جمود کشور را رقم زدند امضا کنیم و به رغم همه مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد، مسئولان و کنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال 84 را تکرار نخواهند کرد.

خرازی افزود: انتظارات ما از دولتمردان جدی است و اصلاحات همیشه زنده است چرا که توسعه سیاسی و اجتماعی، انطباق دین و دولت و پیشرفت و توسعه کشور را در درون گفتمان خود جای داده است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان بیان کرد: اصلاح طلبان اجازه نخواهند داد که نیروهای خارجی نوع جدید استعمارگری که با اعمال تحریم‌هایی علیه ایران و امثال ماست در این کشور برای آنها سودمند باشد. اگر وزیر امور خارجه پشتوانه مردم و جریانات سیاسی را داشته باشد می تواند در عرصه های بین المللی موفق باشد که امروز شاهد هستیم این موفقیت را بدست آورده است.

وی گفت: سیاست خارجی نیاز به حفظ وحدت ملی دارد و باید کمک کنیم که خواب ناخوش بیگانگان برای کشور ما تحقق پیدا نکند.

خرازی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم حزب ندای ایرانیان با آینده نگری بتواند پویاتر از گذشته به ایفای نقش خود در کشور بپردازد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها