کد خبر: 252253
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۰:۵۴:۰۰
| |

علی کرد، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران:

فحاشی به نماینده سراوان سازماندهی شده است/ درازهی برای پیگیری وضعیت حوزه انتخابیه خود به گمرک رفته بود، کارمندان گمرک به او فحاشی کردند/ دژپسند به اشتباه گفت که رییس کل گمرک در ساختمان نبوده است

علی کرد، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: توهین و الفاظ غلط را قبول نداریم اما در چهل دقیقه‌ای که درازهی در گمرک حضور داشتند مورد فحاشی قرار گرفته که این اقدامات سازماندهی شده است.

فحاشی به نماینده سراوان سازماندهی شده است/ درازهی برای پیگیری وضعیت حوزه انتخابیه خود به گمرک رفته بود، کارمندان گمرک به او فحاشی کردند/ دژپسند به اشتباه گفت که رییس کل گمرک در ساختمان نبوده است
کد خبر: 252253
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی کرد، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به کلیپ برخورد محمد باسط درازهی، نماینده سراوان با یک کارمند بیان کرد: ایشان با رییس کل گمرک جلسه داشتند اما کارکنان و پرسنل گمرک برخورد ناشایستی نسبت به ایشان و جایگاه مجلس داشته‌اند.

به گزارش «اعتمادآنلاین» او افزود: ایشان علارغم اینکه با رییس کل گمرک جلسه داشتند اما چهل دقیقه معطل شده بود و با او مشاجره کرده بودند.

نماینده خاش و میرجاوه ادامه داد: توهین و الفاظ غلط را قبول نداریم اما در چهل دقیقه‌ای که ایشان در گمرک حضور داشتند مورد فحاشی قرار گرفته که این اقدامات سازماندهی شده است.

این نماینده مجلس درباره احتمال دلایل این برخورد با نماینده سراوان بیان کرد: بالاخره هر نماینده‌ای رقیب انتخاباتی دارد علاوه بر این ایشان برای بهبود زیرساخت گمرکات استان و حوزه انتخابیه بزرگ مرزیشان به گمرک مراجعه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد در گمرک نمی‌خواسته‌اند جواب ایشان را بدهند.

کرد تاکید کرد: درازهی سه ماه به دنبال زیرساخت برای مرز سراوان بود و اصل موضوع مطالبه سه ماهه آقای درازهی است.

او همچنین درباره فضاسازی‌ها علیه نماینده سراوان گفت: باید کلیپ مراجعه آقای درازهی به گمرک را از ابتدا تا انتها ببینید.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس و بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان عنوان کرد: آقای دژپسند در این جلسه حضور داشتند، اما به خلاف گفتند که رییس گمرک در هنگام مراجعه آقای درازهی آنجا نبوده‌اند. چون شواهد و قرائن چیز دیگری را نشان می‌داد و آقای درازهی از قبل با رییس کل گمرک برای جلسه هماهنگ کرده بودند.

این نماینده مجلس افزود: آقای دژپسند باید درباره این کلیپ اطلاعیه می‌دادند و اعلام می‌کردند که این موضوع از ابتدا تا انتها بررسی می‌شود و با خاطیان برخورد خواهد شد.

او در خصوص انتقادات به عدم حضور درازهی در بین خبرنگاران هم گفت: ایشان خود را برای دفاعیه جلسه بعدازظهر با حضور دژپسند، رییس گمرک و پزشکیان آماده می‌کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در جلسه غیرعلنی صبح امروز درازهی بابت الفاظی که به کار برده عذرخواهی کرد. این کلیپ تخریب ملت و مجلس بود و به ساحت مجلس و جایگاه نمایندگان توهین شد.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از گمرک کل کشور بیان کرد: این هم جای سوال است که چرا مطالب محرمانه یک سازمان قبل از رسیدگی منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها