کد خبر: 254219
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیئت‌نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرد:

فیلم نماینده سراوان در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بازبینی شد/ نتیجه نهایی در جلسه فوق‌العاده فردا اعلام می‌شود

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بازبینی فیلم اتفاقات مربوط به نماینده سراوان در جلسه امروز هیئت متبوعش خبر داد و گفت: مقرر شد که نتیجه نهایی در جلسه فوق‌العاده فردا اعلام شود.

فیلم نماینده سراوان در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بازبینی شد/ نتیجه نهایی در جلسه فوق‌العاده فردا اعلام می‌شود
کد خبر: 254219
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد جمالی نوبندگانی در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح امروز جلسه‌ای را با رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برای بررسی اتفاقات مربوط به نماینده سراوان برگزار کرد.


سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: در این جلسه مقرر شد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان صبح فردا در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ به ادامه مذاکرات بپردازند.


وی ادامه داد: به دلیل آن که رئیس جمهور امروز بودجه 98 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، لذا جلسه هیات نیمه تمام شد و به ادامه آن به فردا موکول شد.


نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه درازهی نماینده سراوان حضور نداشت و وی به دلیل کسالت نتوانستند حضور پیدا کنند، اظهار داشت: در این جلسه فیلم اتفاقات آن روز مورد بازبینی قرار گرفت و رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد نیز توضیحاتی را ارائه کردند.


سخنگوی هیات نظارت درباره بررسی شکایت نمایندگان از نماینده سراوان گفت: هنوز شکایتی از نمایندگان به دست هیات نظارت نرسیده است، البته تفاوتی هم نخواهد کرد چون هیئت رئیسه از ما خواسته که پرونده را بررسی کنیم و اگر نماینده ای هم شاکی نباشد ما می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها