کد خبر: 254438
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۴ دیماه ۱۳۹۷

حاشیه‌های جلسه تقدیم لایحه بودجه در مجلس/ انتقاد یک نماینده از وضعیت قاچاق سوخت/ دفاع محمدجواد ظریف از اظهاراتش درباره پولشویی/ کشته شدن 9 دانشجو در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد

حاشیه‌های جلسه تقدیم لایحه بودجه در مجلس، انتقاد یک نماینده از وضعیت قاچاق سوخت، دفاع محمدجواد ظریف از اظهاراتش درباره پولشویی، کشته شدن 9 دانشجو در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد و نظر عباس عبدی درباره مشکل اقتصاد کشور، مهمترین خبرهای سه‌شنبه 4‌ دی‌ماه بود.

حجم ویدیو: 9.48M | مدت زمان ویدیو: 00:05:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 254438
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی رئیس‌جمهوری امروز لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تقدیم مجلس کرد که البته حضور او در مجلس حاشیه‌هایی به همراه داشت.

***

امیر خجسته نماینده مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، ضمن مخالفت با افزایش قیمت سوخت در سال 98، گفته دولت نباید برای جلوگیری از بحران قاچاق سوخت به یک بحران بسیار بزرگ‌تر دامن بزند.

به گفته خجسته مگر می‌شود قاچاق تنها از جایگاه‌های سوخت در نقاط مرزی صورت بگیرد؟

***

محمدجواد ظریف که صحبت‌هایش درباره پولشویی در کشور، حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، دوباره از آن صحبت‌ها دفاع کرده و گفته: پولشویی‌های خیلی گسترده در کشورهای بزرگ دنیا انجام می شود و پول شویی یک واقعیت است. اما کاری که دولت باید انجام دهد این است که مقررات و سازوکارهای مبارزه با پول شویی داشته باشد.

***

عباس عبدی، فعال سیاسی در واکنش به صحبت‌های امروز حسن روحانی رییس‌جمهوری درباره مشکلات اقتصادی در کشور و ارتباط آن با دولتی بودن اقتصاد در توییتر خود نوشت: آقای روحانی حمله تندی به اقتصاد دولتی کرد. ولی مشکل اقتصاد ایران نه دولتی بودن که غیرعلمی و فاسد و رانتی بودن است.

***

ظهر سه‌شنبه یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واژگون شد.

در این حادثه 9 دانشجو کشته و 26 نفر مصدوم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها