کد خبر: 263503
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۱۹:۰۰
| |

حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی:

اوضاع اقتصادی امروز کشور نشان‌دهنده بیماری است/ در دولت روحانی نه تدبیر و نه امیدی دیده‌ایم

حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: تاریخ هر ملت آزمایشگاهی راستین برای شناخت تندرستی و بیماری آن جامعه است و از آن طریق می‌توان سرنوشت آن ملت را پیش‌بینی کرد و اوضاع امروز کشور نشان‌دهنده بیماری آن است.

اوضاع اقتصادی امروز کشور نشان‌دهنده بیماری است/ در دولت روحانی نه تدبیر و نه امیدی دیده‌ایم
کد خبر: 263503
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 1 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود بیان کرد: قبل از شروع صحبتم چند گل به مسئولان تقدیم می‌کنم، ابتدا به نیابت از دکتر پزشکیان گلی را به وزیر جهاد کشاورزی به دلیل سیاست‌های خوب ایشان تقدیم می‌کنم، چرا که فاتحه مرغ دار، کشاورز، گندم کار و چغندر کار را خوانده است. گل دوم را به وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل انتخاب مدیران سایپا و ایران خودرو تقدیم می‌کنم چرا که فساد در این مراکز بیداد می‌کند. گل سوم را به وزیر آموزش و پرورش تقدیم می‌کنم چرا که این روزها سیاسی‌کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای بهبود وضع معلمان فقط شعار داده است، گل آخر را به رئیس جمهور محترم تقدیم می‌کنم چرا که در دولت ایشان نه تدبیر و نه امیدی دیده‌ایم و مجموع همه گل‌ها را به دکتر نوبخت تقدیم می‌کنم.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: درود بر مدیرانی که اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده اند. نمایندگان و رئیس جمهور، اگر در عمل به راه امام و شهدا اعتقاد دارید، ارزش‌های دهه فجر 57 را یادآوری می‌کنم،در دهه فجر 57 با فساد، رشوه‌خواری، رانت‌خواری، جیره‌خواری، فاصله طبقاتی، تبعیض، بی عدالتی مبارزه کردیم.

اوضاع امروز جامعه نشان‌دهنده بیماری آن است

مقصودی ادامه داد: تاریخ هر ملت آزمایشگاهی راستین برای شناخت تندرستی و بیماری آن جامعه است که از آن طریق می‌توان سرنوشت آن ملت را پیش بینی کرد. مطالعه تاریخ قبل از انقلاب مطالعه ارزشهای دهه فجر 57 و ارزشها و صداقت‌های 8 سال دفاع مقدس است، همچنین اوضاع امروز جامعه نشان دهنده بیماری آن جامعه است. مدیران شایسته خانه‌نشین شده‌اند، رئیس جمهور، وزرا و ما نمایندگان به مردم دروغ می‌گوییم.

وی اظهار کرد: علل هر واقعه را باید در حوادث گذشته آن جست‌و‌جو کرد. آگاهی عمیق و ریشه‌دار از مسائل 40 ساله انقلاب موجب توانمندی ما خواهد شد. دلیل مبارزه امام با شاه و فساد و بردوش کشیدن پرچم رهایی و آزادی درکنار مردم چه بود؟ امروز اوضاع خوبی در جامعه وجود ندارد، بی تردید اگر خود را اصلاح نکنیم، همانند دهه فجر 57 و 9 دی 88 با اتکا به مبانی امام خمینی(ره) و رهبری، اصلاحاتی پدید خواهد آمد.

نباید به اسناد استعماری امید داشته باشیم

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر فرزانه ما بارها و بارها بر مبارزه با اسکتبار‌ تاکید کرده اند و امام نیز فرمودند آمریکا از انگلیس بدتر و انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو آنها بدتر است، اما امروز امید به برجام و fatf و دیگر اسناد استعماری بسته‌ایم.

سلطان موز چه ارتباطی با رئیس جمهور دارد؟

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: لایحه مبارزه با فساد و افشای افسادگران را سرلوحه کار خود قرار بدهید، همچنین نگاهی به پرونده اطرافیان و نزدیکان خود بیاندازید، سلطان موز چه نسبتی با شما دارد؟ به پرونده نزدیکترین افراد و دختران معاونین خود نگاهی بیاندازید.

وعده‌های رئیس جمهور در سبزوار محقق نشد

مقصودی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: شما به شهر سبزوار آمدید و قول دادید راه آهن را عملیاتی می‌کنید اما از آن هیچ خبری نشد. از استادیوم 15 هزار نفری سبزوار نیز خبری نشد، وعده دادید جاده سبزوار به سلطان آباد دو بانده و جاده سبزوار به جوین که جاده مرگ است چهار بانده می‌شود اما محقق نشد. امیدواریم در آینده نه چندان دور وعده‌هایتان عملیاتی شود.

نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت تصریح کرد: قرار بود درمانگاه سلطان آباد و داورزن و بیمارستان قمر بنی هاشم این شهرستان توسعه یابد اما تاکنون هیچ خبری نشده است. امیدواریم به وعده‌های قاضی زاده هاشمی وزیر توانمند و مدبر بهداشت و درمان عمل نمایید.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سخن من برای کسانی است که می‌خواهند دهه فجر 57 را یاد آوری کنند. قسم به قرآن خورده ام که اگر صحبت نکنم مسلمان نیستم، عدم صحبت من به عنوان نماینده مردم در خانه ملت خیانت به مردم و شهدا است. امیدوارم آنچه که گفتم در تاریخ ثبت شود و آینده‌گان قضاوت کنند و مجلس به راس امور برگردد و ما نمایندگانی از جنس مردم باشیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها