کد خبر: 270108
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای روز/ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

از باقی ماندن ایران در فهرست سیاه پولشویی تا درآمد 520 میلیون دلاری کشور از صنایع دستی

درآمد 520 میلیون دلاری کشور از صنایع دستی، تولید دو میلیون و 700 هزار بشکه‌ای نفت ایران، باقی ماندن ایران در فهرست سیاه پولشویی، تاکید رئیس‌جمهوری بر قرار گرفتن کشور در جنگ اقتصادی و تکذیب استعفای وزیر فرهنگ از مهم‌ترین خبرهای 24 بهمن‌ماه بود.

حجم ویدیو: 3.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 دانلود ویدیو
کد خبر: 270108
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین، با بیان اینکه در حوزه گردشگری نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشتیم، گفت: صنایع دستی سال گذشته 520 میلیون دلار درآمدزایی برای کشور داشت.

***

طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ژانویه سال 2019 به 2 میلیون و 754 هزار بشکه در روز رسید.

***

کمیسیون اتحادیه اروپا امروز لیست بروز شده خود از کشورهایی را که می‌گوید "بخاطر اهمال در مبارزه با حمایت مالی از تروریسم و پول‌شویی" برای اتحادیه اروپا تهدید هستند منتشر کرد که نام ایران نیز در این لیست دیده می‌شود.

***

حسن روحانی گفته: در شرایط جنگ اگر گروهی بخواهد بیرون میدان بایستد و به آنهایی که در صف مقدم هستند، طعنه بزند، این برخلاف مروت و وظیفه ملی و شرعی است.

***

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد خبری مبنی بر استعفای وزیر فرهنگ گفت: من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها