کد خبر: 282400
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

جمال انصاری، رییس سازمان تعزیرات حکومتی:

چابک‌سازی تعزیرات نیازمند قوانینی متناسب با جنگ اقتصادی است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای چابک‌سازی فعالیت‌های سازمان نیازمند قوانینی هستیم که مطابق با شرایط جنگ اقتصادی باشد و در خصوص ضمانت اجراها باید بیشتر تلاش کنیم.

چابک‌سازی تعزیرات نیازمند قوانینی متناسب با جنگ اقتصادی است
کد خبر: 282400
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جمال انصاری در نخستین جلسه شورای مدیران این سازمان در سال جاری؛ ضمن تسلیت درگذشت هموطنان سیل زده و آرزوی تسکین آلام بازماندگان و تسریع در خدمت رسانی نیروی انسانی موجود در سازمان، اظهار کرد: تجربیات و توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند برگ برنده سازمان در سال جاری باشد. با تجربیات اکثریت نیروی انسانی و انرژی و ایده‌های جدید نیروهای جوان سازمان در ساری جاری پیشرفت می‌کند.

رییس سازمان تعزیرات تصریح کرد: تقویت مبانی نظارتی داخلی برای ارتقای سطح عملکرد در همه حوزه‌ها از مهمترین اولویت‌های سازمان در سال 98 خواهد بود که تلاش همه ادارات کل تخصصی را می‌طلبد و این خود ارزیابی تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های تخصصی ما در سازمان را در برخواهد داشت. با توجه به برنامه محور بودن فعالیت‌ها، لازم است برنامه‌های سال 98 سازمان براساس برنامه‌های 3 و 5 ساله اجرایی شود.

انصاری با اشاره به ضرورت آسیب شناسی فعالیت‌های سال 97 تاکید کرد: این موضوع تا پایان فروردین توسط حوزه معاونت توسعه، مدیریت و منابع سازمان انجام و در فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های سال 98 و تفاهم نامه‌های ستاد و استان‌ها در ابتدای اردبیشهت لحاظ شود.

وی تصریح کرد: در حوزه قوانین و مقررات اگر قرار بر چابک‌سازی فعالیت‌های سازمان است، نیازمند قوانینی هستیم که مطابق با شرایط جنگ اقتصادی است و باید قوانین ما خصوصاً در حوزه ضمانت اجرا و تناسب فعالیت‌ها در شرایط موجود کشور که نیاز به تلاش بیشتری داریم، همگون شود اما تا فراهم شدن الزامات قانونی باید در این سال که از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال فرصت‌ها است؛ باید متناسب با قوانین موجود همه تلاش سازمانی خود را بر بهبود فعالیت‌های ذاتی متمرکز کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها