کد خبر: 308572
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۹ ۱۵:۲۱:۲۹
| |

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان:

آمریکا به دنبال عادی سازی اِشغال بیت المقدس است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به دنبال عادی سازی اِشغال بیت المقدس است گفت: حضور گسترده و موثر مردم در راهپیمایی روز قدس هشداری برای سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی اصلی این رژیم خواهد بود.

آمریکا به دنبال عادی سازی اِشغال بیت المقدس است
کد خبر: 308572
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۹ ۱۵:۲۱:۲۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش با تبیین اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند، افزود: راهپیمایی روز قدس برای ما همیشه حائز اهمیت است و پیشنهاد دهنده آن ایران و حضرت امام (ره) بود چراکه یکی از آرمان‌های پایه‌گذار انقلاب اسلامی، احیای حقوق مردم ستم کشیده فلسطین است.

وی اضافه کرد: در تحولاتی که در عرصه بین‌المللی با فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی در هشت ماه اخیر ایجاد شده که همچنان ادامه دارد، حساسیت‌زدایی در خصوص بیت‌المقدس به عنوان قبله‌گاه اول مسلمانان مد نظر است تا کم کم اِشغال آن به عنوان یک امر عادی تلقی شود، بنابراین نمایش حساسیت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نسبت به موضوع فلسطین در راهپیمایی روز قدس تجلی پیدا می‌کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز قدس ادای دین و تکلیف دینی و مذهبی نسبت به بیت‌المقدس و دفاع از مظلومان است و همین باعث می‌شود تا مردم مشارکت گسترده‌ای در این راهپیمایی داشته باشند؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر پیگیر معامله قرن و به دنبال تحمیل انواع تحریم‌ها و توطئه‌ها بر ملت ایران هستندتامصائب و مشکلاتی بیشتری را برای نظام ایجاد کنند.

تابش اظهار داشت: آزادی‌خواهان جهان نیز همانند سال‌های گذشته به این رسالت عمل می‌کنند و ملت عرب نیز فارغ از اینکه سردمدارانشان چه ایده‌ای دارند، این روز را با تظاهرات گسترده گرامی می‌دارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال روز جمعه دهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها