کد خبر: 326680
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۱۸:۳۲:۰۰
| |

نماینده مردم محلات:

ترامپ باید بداند منطق و استدلال را نمی‌توان تحریم کرد

نماینده مردم محلات و عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید این تحریم هم مانند سایر تحریم ها شکست می خورد گفت: ترامپ بداند که منطق، استدلال و برهان قابل تحریم نیست.

ترامپ باید بداند منطق و استدلال را نمی‌توان تحریم کرد
کد خبر: 326680
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۱۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز پنجشنبه در واکنش به تحریم محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان افزود: تحریم ظریف نشان داد که آمریکایی ها دروغ هستند از یک طرف ادعای مذاکره می کنند و از طرف دیگر وزیر امورخارجه ما را تحریم می کنند.

وی ادامه داد: از یک طرف ادعای دنیای آزاد می کنند و از طرف دیگر این طور می خواهند گوش ها را ببندند و زبان ها را ببرند.

نماینده مردم محلات با بیان این که آمریکایی ها تصور می کنند که منطق و استدلال را می توان تحریم کرد گفت: به طور قطع منطق و استدلال قابل تحریم نیست. تصور می کنند با این اقدامات می توانند در عرصه سیاست بین الملل جلوی شیوه منطقی گفت و گو را بگیرند.

سلیمی افزود: بدون شک این تحریم چهره زشت آمریکا را بیشتر از گذشته به جهانیان آشکار کرد. این اقدام از واقعیت آمریکا پرده برداشت. واقعیت آمریکا زورگویی و یک جانبه گرایی افراطی، ظلم و ستم است.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: ترامپ نشان داد که بسیار کودکانه فکر می کند و توان فکری اش بسیار اندک است.

نماینده مردم محلات با تاکید بر این که همه جناح هاو گروه های سیاسی و احزاب و همه ایرانیان یکپارچه از وزیر امورخارجه حمایت می کنند گفت: اگر مباحثی هم داشتیم داخلی و خانوادگی است اما در مقابل دشمن کینه توزی مثل آمریکا امروز همه یکپارچه از وزیر امورخارجه حمایت می کنیم.

وی بار دیگر با بیان این که ترامپ بداند استدال و منطق و برهان قابل تحریم نیست تاکید کرد: امروز رسانه ها قطعا بیش از گذشته ظریف را به جهان می شناسانند. امروز روزی است که سخن و منطق ایران که از زبان وزیرخارجه ایران به گوش دنیا می رسید شنوندگان بیشتری پیدا خواهد کرد و بدون شک این تحریم هم مانند سایر تحریم ها شکست می خورد.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها