کد خبر: 336347
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۰:۳۶:۰۶
| |

سیدمحمد علی شهیدی محلاتی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

سالانه 420 هزار بازدید در قالب طرح سپاس در کشور انجام می شود

سیدمحمد علی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 111 خانواده پنج شهید و 39 خانواده چهار شهید در کشور داریم گفت: سالانه 420 هزار بازدید در قالب طرح سپاس انجام می‌شود.

سالانه 420 هزار بازدید در قالب طرح سپاس در کشور انجام می شود
کد خبر: 336347
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۰:۳۶:۰۶

اعتمادآنلاین| سیدمحمد علی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه عاشورای حسینی هستیم توفیقی شد امروز به خراسان جنوبی سفر کنیم، گفت: مردم خراسان جنوبی مردمانی بسیار آرام و خوب مهمان‌نواز هستند و علاقه به مقام معظم رهبری دارند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو مسیرگام بر می دارد افزود: یک مسیر معیشتی است و مسیر دیگر فرهنگی است.

رئیس سازمان بنیاد شهید بیان کرد: ما در اساسنامه بنیاد شهید دو کار محول شده که در رابطه با ایثارگران جمعیت پوشش ما بالای سه میلیون نفر است که بنیاد شهید کار خود را انجام می‌دهد و با وجود مشکلاتی که هست اما همه تلاش در راستای خدمت به این قشر از جامعه تلاش می‌کند.

شهیدی محلاتی گفت: موفقیت‌هایی که در جامعه داریم به‌خاطر ایثار فداکاری شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه گاهی خبرنگاران از ما می‌پرسند فرهنگ ایثار و شهادت چیست که در برابر آنها ما می‌گوییم فرهنگی است که امام حسین(ع) به ما آموخته است و این فرهنگ سبب پیروزی ما بود.

رئیس سازمان بنیاد شهید با بیان اینکه جنگی که بر ما تحمیل شد ملت در برابر این جنگ ایستادگی و دفاع کرد بیان داشت: بعد از هشت سال دفاع مقدس این ملت توانست به پیروزی دست یابد و فرهنگ ایثار و شهادت در مرکز در دبیرخانه با عنوان توسعه فرهنگ ایثار و شهادت داریم و رهبری معظم انقلاب تاکید زیادی دارند که بر روی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کار شود زیرا نسل سه و چهار نسبت به جنگ بیگانه‌اند.

معاون رئیس جمهور گفت: 111 خانواده چهار شهید و 39 خانواده پنج شهید داریم که این نشان می‌دهد مردم با فرزندان خود را تقدیم کردند و بسیار بی‌نظیر است.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و در طول سال 420 هزار بازدید در قالب طرح سپاس در کشور انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها