کد خبر: 337645
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

فلاحتی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

اجرای گام سوم کاهش تعهدات، اثری از برجام باقی نمی‌گذارد/ خواست ایران رفع همه تحریم‌ها است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر اروپایی‌ها فروش نفت ایران را تضمین کنند، ایران نیز کاهش تعهدات برجامی خود را در همین سطح نگه می‌دارد، در غیر این صورت اثری از برجام نمی ماند. خواسته جمهوری اسلامی لغو همه تحریم ها است.

اجرای گام سوم کاهش تعهدات، اثری از برجام باقی نمی‌گذارد/ خواست ایران رفع همه تحریم‌ها است
کد خبر: 337645
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد فلاحتی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه در آستانه اجرائی شدن گام سوم کاهش تعهدات برجامی قرار داریم، بیان کرد: در اینکه برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران با شرایط فعلی لازم است، هیچ شکی وجود ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق اظهارات رئیس جمهوری، اگر اروپایی‌ها به تعهدات برجامی خود عمل نکنند، ایران سطح اجرای تعهدات برجامی خود را کاهش می‌دهد.

او با اشاره به انتظاری که ایران از اروپایی‌ها دارد، افزود: خواسته ایران رفع تحریم‌هایی است که غربی‌ها در برجام متعهد شده‌اند آن ها را بردارند.

فلاحتی اعلام کرد: اگر اروپایی‌ها فروش نفت ایران را تضمین کنند، ایران نیز کاهش تعهدات برجامی خود را در همین سطح نگه می‌دارد در غیر اینصورت، ایران گام سوم کاهش تعهدات را اجرائی می‌کند و عملا چیزی از برجام باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اروپا و آمریکا در صورت عدم همراهی با اجرای تعهدات خود در برجام، باید منتظر ایجاد شرایطی باشند که تاکنون از ایران مشاهده نکرده‌اند. پژوهش های جدید، فناوری‌های نوین هسته‌ای صلح آمیزی که در بسیاری از کشورهای دیگر نمونه آن مشاهده نشده است را ایران عملیاتی می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این روزهای باقی مانده، اگر اروپا به تعهدات خود عمل نکند، لازم است که ایران گام سوم کاهش تعهدات را بردارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها