کد خبر: 338070
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۶:۲۱:۰۰
| |

پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز:

تشکیل مجلسی شایسته برای شرایط امروزی کشور ضروری است/ باید فضایی ایجاد کنیم که نیروهای خدوم و کارآمد وارد مجلس شوند/ باید مجلسی منطبق بر اهداف گام دوم انقلاب تشکیل شود

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: تشکیل مجلسی شایسته برای شرایط امروزی کشور که گام دوم انقلاب و دوران چهل ساله دوم انقلاب را آغاز کرده یک ضرورت راهبردی است.

تشکیل مجلسی شایسته برای شرایط امروزی کشور ضروری است/ باید فضایی ایجاد کنیم که نیروهای خدوم و کارآمد وارد مجلس شوند/ باید مجلسی منطبق بر اهداف گام دوم انقلاب تشکیل شود
کد خبر: 338070
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هفتمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ارزشی صبح پنجشنبه در دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزارشد. آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: بالاترین وظیفه ما در حال حاضر این است که کاری کنیم مردم با انتخاب خود، آدم های صالح و اشخاص شایسته را برای حل مشکلات جامعه به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

پس از آن حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز نیز با بیان اینکه تشکیل مجلسی شایسته و درخور برای شرایط امروزی کشور که گام دوم انقلاب و دوران چهل ساله دوم انقلاب را آغاز کرده ایم یک ضرورت راهبردی بسیار مهمی است، گفت: باید فضایی در کشور به وجود بیاوریم که نیروهای خدوم، کارآمد و دلسوز مردم امکان موفقیت بیشتری داشته باشند.

پورمحمدی با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد به عنوان زمینه اعتماد آفرین در مردم، گفت: در وضعیت کنونی باید تلاش ما معطوف بر هدایت فضای عمومی کشور باشد تا امکان موفقیت نخبگان و نیروهای ارزشی نخبه بیشتر باشد و مجلسی با ترکیبی صالح و منطبق با اهداف گام دوم انقلاب تشکیل شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با برشمردن ابعاد و جوانب هدایت گری فضای عمومی و اجتماعی کشور بر ضرورت تدوین و ارایه یک‌ گفتمان و رویکرد غالب انتخاباتی با ادبیاتی ناظر بر مطالبات تمام طیف ها تاکید کرد.

در پایان این نشست دبیران و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند. وفاق حداکثری و وحدت کامل نیروهای انقلابی، کنار گذاشتن مسایل فرعی و حاشیه ای، توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به جوانان و بانوان، احیای روحیه انقلابی و بازگشت به اصول انقلاب، تشکیل مجلسی اسلامی و مردمی، هدایت افکار عمومی و بهره گیری بیشتر و موثرتر از ابزارهای نوین رسانه ای در زمره مهم ترین نکات و دغدغه‌های مورد اشاره حاضرین در این نشست بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها