کد خبر: 343991
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۷:۲۹:۱۲
| |

سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری وزیر دادگستری:

تنها گناه ما آن است که می‌خواهیم با دین و چون آقا زندگی کنیم/ عزم دولت حمایت از آموزش و پرورش است/ تقویت روحیه همکاری در بین مسئولان از شرایط عبور کشور از برهه کنونی است

وزیر دادگستری وزیر دادگستری با اشاره به سخت بودن شرایط کنونی کشور گفت: برداشت ما این است و اعتقاد داریم از این مرحله عبور خواهیم کرد، اما این عبور با افتخار شرایطی دارد که مهم‌ترین آن تقویت روحیه برادری در بین مسؤولان است.

تنها گناه ما آن است که می‌خواهیم با دین و چون آقا زندگی کنیم/ عزم دولت حمایت از آموزش و پرورش است/ تقویت روحیه همکاری در بین مسئولان از شرایط عبور کشور از برهه کنونی است
کد خبر: 343991
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۷:۲۹:۱۲

اعتمادآنلاین| سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری عصر امروز در شورای اداری استان زنجان با اشاره به روز بازگشایی مدارس بیان کرد: عزم دولت حمایت از آموزش و پرورش است.

وزیر دادگستری با اشاره به وجود خانواده‌های شهدا و حضور آنها در جمع عنوان کرد: حضور این خانواده‌ها وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرده، چرا که کارگزار حکومتی شده‌ایم که به نام دین در حال فعالیت است و در راه این نظام خون‌های زیادی نثار شده است.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها دوست داشتند در چنین دولتی خدمت کنند، بیان کرد: در دیدار با جانبازان تمام دغدغه این قشر برخورد با فساد در جامعه بود.

آوایی با بیان اینکه نعمت خدمت به دین و مردم را باید قدردان باشیم، افزود: باید از خود بپرسیم چه شد این قرعه به نام ما افتاد و چه باید بکنیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی‌منت، متواضعانه و خالصانه تنها راه قدردانی از نعمت است، بیان کرد: برخی‌ها تلاش می‌کنند و می‌دوند ولی به جایی نمی‌رسند و این نشانه عدم وجود خلوص است.

وی با بیان اینکه بیشتر مدیران در دنیا چندان وقت نداشته و همواره درگیر کار هستند، گفت: حداقل در زمان کار خلوص داشته باشند تا توشه خیری برای آخرت خود ذخیره کرده باشید.

آوایی با بیان اینکه کسانی که مسؤولیت دارند باید بیش از سایر مردم دست به دعا و نیایش و انس با قرآن داشته باشند، گفت: اقتضای انسان آن است که خطاپذیر است و باید مراقب باشد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه زمان خدمت کوتاه است، ادامه داد: موقعیت به سرعت تمام می‌شود و موجب حسرت ما خواهد بود اگر استفاده درست نکنیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم، گفت: باید این اقدام با روحیه بدهکاری انجام شود تا مانعی بر بداخلاقی و اوج‌گیری ما شود.

آوایی با اشاره به سخت بودن شرایط کشور در وضعیت کنونی بیان کرد: امروز دشمن حتی به یک بیمار سرطانی رحم نمی‌کند وعهدشکنی‌های ناجوانمردانه علیه ایران اعمال شده است.

وی با بیان اینکه تنها گناه ما آن است که می‌خواهیم با دین و چون آقا زندگی کنیم، ادامه داد: این مقدار هزینه داده شده و راهی است که آغاز شده و باید با عقیده و عقلانیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه برداشت ما این است و اعتقاد داریم از این مرحله عبور خواهیم کرد، گفت: اما این عبور با افتخار شرایطی دارد که مهم‌ترین آن تقویت روحیه برادری در بین مسؤولان است.

بازسازی کرمانشاه با همکاری مردمو مسؤولان

آوایی با اشاره به زلزله کرمانشاه و تخریب‌های زیاد آن گفت: با همکاری دستگا‌ه‌های مختلف و مردم این استان به سرعت بازسازی شد.

وزیر دادگستری با اشاره به حضور ولایت فقیه گفت: هر کجا نیاز بوده مقام معظم رهبری بالای سر ما بوده است.

وی با بیان اینکه کشور ما توانایی‌های زیادی دارد، گفت: نباید خود را تخریب کرده و بر سر خود بزنیم.

آوایی با بیان اینکه فرصت بی‌برنامه‌گی بی‌تدبیری و در ضمن کارهای عجولانه نداریم، اظهار کرد: هر اقدام و انتصابی باید با دقت انجام شود، چرا که همه اینها امانت است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه در بسیاری مواقع روی دست دولت هزینه گذاشته می‌شود، گفت: در حالی که بسیاری از تصمیمات با تفکر، به طور حتم هزینه‌ها را کم می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط با مردم توسط مسؤولان ادامه داد: دیدار با مردم و ملاقات با آنها بسیار خوب است و معجزه می‌کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مدیران باید به صورت مستمر با کارکنان جلسه برگزار کنند، گفت: هر چند انسان به حکم انسان بودنش فراموشکار است ولی باید به مسائلی همچون در ابتطاب بودن با همکاران توجه کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها