کد خبر: 344062
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۵۳:۳۴
| |

سردار روشنی، مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه:

دشمنان اسلام و ولایت از وحدت ملت و حمایت از رهبری می‌ترسند

سردار داود روشنی، مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه، با اشاره به اینکه دشمن برای ترساندن برخی دَم از حمله نظامی می زند گفت: دشمنان اسلام و ولایت از وحدت ملت و حمایت از رهبری می‌ترسند.

دشمنان اسلام و ولایت از وحدت ملت و حمایت از رهبری می‌ترسند
کد خبر: 344062
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۵۳:۳۴

اعتمادآنلاین| سردار داود روشنی، مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه، روز گذشته و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در همایش روز سرباز که در شهرستان دماوند برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن برای ترساندن برخی دَم از حمله نظامی می زند، گفت: دشمنان اسلام و ولایت از وحدت ملت و حمایت از رهبری می‌ترسند.

روشنی با اشاره به اینکه داشتن رهبری عالم، وحدت در میان نظامیان و حضور در صحنه های پیکار 3 عامل مهم و اساسی ما در پیروزی در جنگ تحمیلی بوده است گفت: دشمن به خیال خام خودش می خواست خاک این کشور را به توبره بکشد و یک هفته ای تهران را تصور کند اما با داشتن این 3 عامل مهم ارزویش را به گور برد.

مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه گفت: بصیرت از تأکیدات مقام معظم رهبری است که به وسیله بصیرت می‌توان دشمن را شناخت و باید هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی مراقب باشیم تا دشمن نتواند با این فشارها ضربه‌ای بزند.

وی در ادامه عنوان داشت: دشمن حمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌کند و همواره در تلاش است تا بتواند به وسیله آن ما را زمین گیر کند تا ما از اعتقاداتمان دست برداریم، اما هر چه قدر در این زمینه آگاهی و بصیرت داشته باشیم کمتر نفوذ دشمنان را خواهیم دید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها